AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 De spinner i et nett av forhistorie som jeg ikke klarer ligge og ser stadig nye versjoner av . De sier på tv at vi må ha økt beredskap ovenfor ondskapen i verden - redd jeg skal bli gal av dette. Kjenner meg panisk når jeg ser trailere - men det er vel ikke rart . Kjennes som jeg smuldrer opp pg mister all lyst når jeg kommer inn i dette- vet det slipper - og tror jeg bare jager meg selv enda mer opp med å skrive det ned. Kunne i blant ønske Internett ikke var oppfunnet Anonymkode: f19a0...2cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Hva med å la Internett, aviser og TV være ei tid? Det er deilig å pause fra all elendighet og bare være ei tid... Anonymkode: ec956...6bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Noen ganger har vi godt av å ta en pause. Selv unngår jeg bevisst triggende nyheter på TV, selv om det ikke alltid er mulig: Traumatiserte bør skjerme seg fra media Anonymkode: 4a4b2...5ce 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Jeg prøver å holde meg unna nyheter, det er for mye fælt i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.