Gjest Maggie55 Skrevet 10. april 2017 Skrevet 10. april 2017 Jeg informerte om at jeg hadde klaget på behandlingen i helsesystemet til en av behandlerne som jeg hadde vært kun sporadisk i kontakt med i siste del av behandlingsforløpet og som ikke var omfattet av klagen min. Vedkommende behandler opptrådte da så engstelig og nesten hysterisk at jeg valgte å trekke min klage også på bakgrunn av informasjon jeg trengte var kommet meg i hende så sent at det var veldig sannsynlig at klagen ville ikke føre frem på grunn av foreldelsesfristen og slike system for klage var ikke dengang fantes Prøvet dengang å oppsøke fri rettshjelp men ble bare avvist av en merkelig fyr. Man hadde dengang overhodet ingen forståelse av en slik situasjon noe som bare la tydeligere sten til byrden selvfølgelig. Jeg skal neppe til vedkommende behandler igjen men allikevel er slike prosesser forferdelig og tunggroddevanskelige når det blir så kraftige reaksjoner føler jeg når det bare var for å forsikre seg om at vedkommende var informert. Jeg mener bare at dette tyder på at mye er uavklart i de tilfelle pasienten synes noe "skurrer" i forhold til kanskje andre behandlingsforløp som pasienten kanskje leser eller hører om. Informasjon burde også være mere samlet et sted på hvordan man går frem når man tror kanskje noe er skjedd feil og føler man vil undersøke nærmere om mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.