Gå til innhold

Spøkelser eller hallusinasjoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd på spøkelser. Feks da jeg var yngre så jeg en mann med hette og øks. Det var også to ganger hvor jeg hørte ting. Det hamra skikkelig på vinduet på rommet mitt (jeg la meg under dyna, musestille), og jeg hørte lyder i rommet en gang. Det var midt på natta. Vekket pappa så han kunne sjekke, men han fant ingenting..

I voksen alder har jeg opplevd at stereoen og pc'en har slått seg på av seg selv. En gang roterte hjulene på vaskemaskinen. Jeg prøvde å stoppe det, men jeg greide det ikke, for jeg fikk motstand. Det fortsatte å rotere etter at jeg tok bort hånda. Har også opplevd at det bråkte i underetasjen på natta. Mannen min hørte det også. Trodde det var innbrudd, men det var ingen mennesker, og ikke noe var stjålet. 

Jeg har ikke opplevd noe her jeg bor nå.

Hva var egentlig dette for noe? Disse tingene hendte fra jeg var 12 år og fram til jeg var 25. I dette tidsrommet bodde jeg i 5 forskjellige hus. Disse tingene skjedde i 3 av dem.

Vil gjerne ha innspill, også fra psykiateren.

Anonymkode: 29644...748

stjernestøv
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid trodd på spøkelser. Feks da jeg var yngre så jeg en mann med hette og øks. Det var også to ganger hvor jeg hørte ting. Det hamra skikkelig på vinduet på rommet mitt (jeg la meg under dyna, musestille), og jeg hørte lyder i rommet en gang. Det var midt på natta. Vekket pappa så han kunne sjekke, men han fant ingenting..

I voksen alder har jeg opplevd at stereoen og pc'en har slått seg på av seg selv. En gang roterte hjulene på vaskemaskinen. Jeg prøvde å stoppe det, men jeg greide det ikke, for jeg fikk motstand. Det fortsatte å rotere etter at jeg tok bort hånda. Har også opplevd at det bråkte i underetasjen på natta. Mannen min hørte det også. Trodde det var innbrudd, men det var ingen mennesker, og ikke noe var stjålet. 

Hva var egentlig dette for noe? Disse tingene hendte fra jeg var 12 år og fram til jeg var 25. I dette tidsrommet bodde jeg i 5 forskjellige hus. Disse tingene skjedde i 3 av dem.

Vil gjerne ha innspill, også fra psykiateren.

Anonymkode: 29644...748

Psykiateren er ikke her. Jeg ville sett på det som ånder, psykiatrien ville kaldt det hallusinasjoner...er min erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva var egentlig dette for noe?

Spøkelser finnes ikke.

Anonymkode: f62a7...725

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spøkelser finnes ikke.

Anonymkode: f62a7...725

Det er det delte meninger om, basta bom! 

MentalBabyDoll
Skrevet

Jeg ser, hører, snakker med og føler ånder og demoner, og ser andre dimensjoner, hele tida. Psykiatrien kaller det hallusinasjoner - men jeg vet best selv at dette er virkeligheten. Jeg har vært sensitiv siden jeg var 8. Det finnes mer mellom himmel og jord enn hva mange vet eller tror på...

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, MentalBabyDoll skrev:

Jeg ser, hører, snakker med og føler ånder og demoner, og ser andre dimensjoner, hele tida. Psykiatrien kaller det hallusinasjoner - men jeg vet best selv at dette er virkeligheten. Jeg har vært sensitiv siden jeg var 8. Det finnes mer mellom himmel og jord enn hva mange vet eller tror på...

Det er jeg enig i, det finnes mer mellom himmel og jord. Har hatt det åndelige med meg gjennom livet. 

Skrevet
På 10.4.2017 den 13.32, stjernestøv skrev:

Det er det delte meninger om, basta bom! 

Det er delte meninger om eksistensen til Dodraugen, Nøkken, Odin, enhjørninger, troll, det flygende spaghettimonster, Allah og Neptun også. 

At det er delte meninger gjør det ikke noe mer sannsynlig at noen av disse menneskeskapte mytene faktisk finnes. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...