Gå til innhold

Når man ikke kan skille fantasi fra virkelighet? Hva heter sykdommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører ikke stemmer,men lever meg inn i altn formange filmer.Ekte mennesker som gjør fantastiske ting,gjør meg nærmest psykotisk.

Sympatiserer så veldig med de sultne og fattige,og ønsker å drepe alle rike.Er jeg bare komunist eller gal? Empat? Gråter når fantasifigurer som er gode vinner over de onde.Synes i perioder det er flaut å gråte som mann.

Nå står det ett dumt monster på treningstudio som vil spise meg opp.Han vil ta hjernen min først.Hans iq er 55,min er 155.Mens jeg er feit og veier 150 kg,veier han det samme men bare muskler.Han kommer fra år 2027 og sier at han er meg om10 år.Han vil drepe meg.

Er jeg scizofren,eller bare sover for lite? Skulle brukt 100 mg zoloft og ikke 50?

Skrevet

Når filmer skremmer vettet av meg,kan jeg bli helt psykotisk.Etter at jeg så"Signs" med Mel Gibson fra 2002,trodde jeg mine to katter var en tiger og en løve.Når de var ute tok jeg 4 cipramil og låste døra til stua,sov 1-2 timer.uter ett teppe.Var livredd.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Meat Loff skrev:

Hører ikke stemmer,men lever meg inn i altn formange filmer.Ekte mennesker som gjør fantastiske ting,gjør meg nærmest psykotisk.

Sympatiserer så veldig med de sultne og fattige,og ønsker å drepe alle rike.Er jeg bare komunist eller gal? Empat? Gråter når fantasifigurer som er gode vinner over de onde.Synes i perioder det er flaut å gråte som mann.

Nå står det ett dumt monster på treningstudio som vil spise meg opp.Han vil ta hjernen min først.Hans iq er 55,min er 155.Mens jeg er feit og veier 150 kg,veier han det samme men bare muskler.Han kommer fra år 2027 og sier at han er meg om10 år.Han vil drepe meg.

Er jeg scizofren,eller bare sover for lite? Skulle brukt 100 mg zoloft og ikke 50?

Da trenger du jo antipsykotika. 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Meat Loff skrev:

Når filmer skremmer vettet av meg,kan jeg bli helt psykotisk.Etter at jeg så"Signs" med Mel Gibson fra 2002,trodde jeg mine to katter var en tiger og en løve.Når de var ute tok jeg 4 cipramil og låste døra til stua,sov 1-2 timer.uter ett teppe.Var livredd.

Jeg blir også påvirket av filmer, men mye mer uten ap. Nå bare tenker jeg mye på det, før ble det endel av virkeligheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle hjerter kan knuses men folk lever likevel videre

som i en fin jass låt med lavterskeltilbud for folk som kan lite om jass

Anonymkode: 97508...b56

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir også påvirket av filmer, men mye mer uten ap. Nå bare tenker jeg mye på det, før ble det endel av virkeligheten. 

Hva er ap?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Meat Loff skrev:

Hva er ap?

Antipsykotika. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Meat Loff skrev:

Er jeg scizofren,eller bare sover for lite?

Det høres ikke friskt ut. Du bør bestille en fastlegetime.

Skulle brukt 100 mg zoloft og ikke 50?

Zoloft hjelper ikke på dtte.

Anonymkode: df23e...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt hvordan Cipramil på styrten skulle hjelpe mot det?

Anonymkode: df23e...6eb

Skrevet

Du må i hvert fall snakke med en fastlege som kan medisinere deg riktig, og fortelle deg hvordan forskjellige medikamenter virker... 

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig ut som du "flyter oppå" kanskje noe du føler du vil leve opp til for da vil du bli akseptert og en del av kanskje et studentmiljø eller vinne en plass i noens liv du gjerne ville vært en person som har som venn.

Håper du ikke blir skuffet og såret av menneskene omkring deg 

Man kan ofte ikke ha i pose og sekk og man bør ofte bare la alle andre tenke sitt som de store kunstnere ofte gjør tror jeg ,men også ta vare på seg sjøl og sin egen helse Det siste er det viktigste men ofte det aller vanskeligste.

Men man bør ta kontakt med en lege man føler tillit til og iallefall for meg har medisin vært nyttig i noen grad ,men det finnes jo også andre opplegg som er i utvikling har jeg hørt om i enkelte fylker.

Anonymkode: 97508...b56

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...