Gå til innhold

har flere sånne «lyn» i hodet før en sovner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

avogtoil når jeg har sovet bare i forexempel 2 timer og våkner og har vært på dobesøk og legger meg igjen for å sove, så er jeg på en måte ikke trøtt nokk med en gang til å sovne igjen, bga blant annet stressende tanker. når jeg lukker øynene og prøver å sove, så hender det iblandt da at det lager en ekkel zappelyd i ører og hode samtidig, og mens den zappelyden kommer, så dukker det opp mønsterbilder i øynene mine, selvom øynene er igjen og jeg skvetter av dette. det er blåe zikkzakkmønstre og blåe prikker av lys. disse mønstrene varer bare mens zapplyden kommer, og varer bare et kvart sekund.

exploding head syndrom gir vel ikke sånne bilder under hodepanglyden de med exploding head får, så det kan vel ikke være exploding head syndrom?

Anonymkode: e3a8f...b47

Skrevet

Jeg har det samme! Har bare tenkt at dette er helt vanlig:blink:

MentalBabyDoll
Skrevet

Har dette jeg også...skvetter hve gang. Jeg får det gjenntagende ganger sånn 10 ganger etter hverandre på kanskje 2 minutter..i lysvåken tilstand også. Bare lukke øynene så kommer det...

Blomsterfluen
Skrevet
17 minutter siden, MentalBabyDoll skrev:

Har dette jeg også...skvetter hve gang. Jeg får det gjenntagende ganger sånn 10 ganger etter hverandre på kanskje 2 minutter..i lysvåken tilstand også. Bare lukke øynene så kommer det...

ok. avogtil under disse lynene jeg får i hodet når jeg prøver å sove, så hører jeg person som snakker/stemmer. de er uforståeligt det de sier, men det skjer hber gang jeg er i denne hodelynsovefasen. kan det være at ånder prater med meg? i tillegg så ser jeg gulorange svær flekk på soveromsveggen som jeg prøver å kjenne på, så forsvinner den. dette er i de periodene jeg har knallofte pustestopp når jeg sovner og våkner mens jeg skriker av kvelefølelser.

MentalBabyDoll
Skrevet

Utifra min erfaring kan det være ånde-relatert. De prøver på mange måte å oppnå kontakt. De er som regel desperate.

Skrevet

Og der falt jeg ut. Er i hvertfall ikke ånde-relatert det jeg opplever!

Skrevet
20 minutter siden, MentalBabyDoll skrev:

Utifra min erfaring kan det være ånde-relatert. De prøver på mange måte å oppnå kontakt. De er som regel desperate.

De tankene er garantert psykdom.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg kjent sånt så hadde jeg kommet i tanke på mulig forestående slag eller at jeg kanskje gikk med brrist i hodeskallen eller noe veldig alvorlig så jeg burde skynde meg til legen om jeg fremdeles hadde det minste tiltro til leger.

De er som media man kan ikke tro på dem selv om hva de sier står i både media eller legebøker

Anonymkode: 88163...51d

Blomsterfluen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg kjent sånt så hadde jeg kommet i tanke på mulig forestående slag eller at jeg kanskje gikk med brrist i hodeskallen eller noe veldig alvorlig så jeg burde skynde meg til legen om jeg fremdeles hadde det minste tiltro til leger.

De er som media man kan ikke tro på dem selv om hva de sier står i både media eller legebøker

ja. jeg sa at jeg fikk svakhet og prikking i hele venstre kroppsdel om natta et par ganger, når jeg var hos en svenske psykiater. han sa bare at det er amgst (ångst). jeg trodde ikke at å våkne av å være nestenlam og sløv på venstre side og nedi svelget på venstre side var pga angst...

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt CT av hodet i forbindelse med noe annet, og det ble ikke funnet noe. Jeg har hatt det slik i mange år, men kun 1-2 ganger i mnd. Hadde det oftere før.

AnonymBruker
Skrevet

På den annen side det er så veldig mange som bare får hjertetilfelle og bare blir overkjørt av trikken Irene statistisk mener jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...