Gå til innhold

Føles symptomforverring ved mye eksponering for media nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg føler selv mye symptomforverring som følge av alle forferdelige hendelser i våre dager

Føler bare som om det kan virke som grensen for uhyrligheter aldri nås i verden.

Gjest Kanuttius
Skrevet
21 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg føler selv mye symptomforverring som følge av alle forferdelige hendelser i våre dager

Føler bare som om det kan virke som grensen for uhyrligheter aldri nås i verden.

Jeg drømmer mye nå pga alt som skjer. Våkner og føler jeg fortsatt er i drømmen emosjonelt. Aldeles grusomt. Håper bare det ikke sklir over i psykose.

Gjest Maggie55
Skrevet

Alt er ikke bare nei

I dag overveier jeg å gå tilbake til vanlig dose da jeg ellers blir for trøtt og utilgjengelig for småprat med den nærmeste fordi jeg tenker så på de som er rammet og prøver å forestille meg litt om hvordan de og deres nærmeste må ha det nå.

Men jeg trenger å være til stede i måte da det stadig er småting min mor trenger assistanse til for som nogenlunde å komme gjennom sin dag.Men vi har det tross alt mye bedre sammen da det er så rart med mennesker man kjenner godt. De sier som regel iallefall " noen trøstende ord rett"

Vi har mye gitt opp helsevesenet Der har man gjennom så mange år lidd under de dårlige tidene i som av en eller annen grunn tror jeg er gått skjebnesvangert utover denne sektor i samfunnet. Av avisene å dømme ser det ut som profesjonskampene setter siste spiker i kista der Leser at man tilogmed begynner å sloss med never og spark og dette er ikke normal adferd blant høyt utdannede mennesker. Årsakene ligger mye i at folk kommer ikke tidlig nok til behandling fra fastleger tror jeg og de veldig dårlige tidene som mange økonomer er redd bare vil fortsette og fortsette.

Man mangler fast kunnskap og fast grunn under føttene og der er ingen utsikter til bedring kjennes som.

Politikerene har kastet inn håndkleet for lenge siden virker det som uten at jeg ønsker å fortegne virkeligheten

AnonymBruker
Skrevet
På 4/12/2017 den 6.39, Maggie55 skrev:

Da får la være å lese nyheter da.

Anonymkode: 4188c...fc9

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Maggie55 skrev:

Alt er ikke bare nei

I dag overveier jeg å gå tilbake til vanlig dose da jeg ellers blir for trøtt og utilgjengelig for småprat med den nærmeste fordi jeg tenker så på de som er rammet og prøver å forestille meg litt om hvordan de og deres nærmeste må ha det nå.

Men jeg trenger å være til stede i måte da det stadig er småting min mor trenger assistanse til for som nogenlunde å komme gjennom sin dag.Men vi har det tross alt mye bedre sammen da det er så rart med mennesker man kjenner godt. De sier som regel iallefall " noen trøstende ord rett"

Vi har mye gitt opp helsevesenet Der har man gjennom så mange år lidd under de dårlige tidene i som av en eller annen grunn tror jeg er gått skjebnesvangert utover denne sektor i samfunnet. Av avisene å dømme ser det ut som profesjonskampene setter siste spiker i kista der Leser at man tilogmed begynner å sloss med never og spark og dette er ikke normal adferd blant høyt utdannede mennesker. Årsakene ligger mye i at folk kommer ikke tidlig nok til behandling fra fastleger tror jeg og de veldig dårlige tidene som mange økonomer er redd bare vil fortsette og fortsette.

Man mangler fast kunnskap og fast grunn under føttene og der er ingen utsikter til bedring kjennes som.

Politikerene har kastet inn håndkleet for lenge siden virker det som uten at jeg ønsker å fortegne virkeligheten

Nå overdriver du veldig.

Anonymkode: 4188c...fc9

Blomsterfluen
Skrevet (endret)
8 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg drømmer mye nå pga alt som skjer. Våkner og føler jeg fortsatt er i drømmen emosjonelt. Aldeles grusomt. Håper bare det ikke sklir over i psykose.

jeg drømmer om verden som går under pga en stor ekstrasol som kommer og dreper oss. jeg drømmer også at jeg er i et rom jeg ikke husker selvom jeg faktisk befinner meg i leiligheten min, fordi rommet er baklengs. så drømmmer jeg at jeg får besøk/treffer de avdøde menneskene jeg var glade i, og krangler og havner i trøbbel med dem fordi jeg spør om ting og da klikker personene i drømmene på meg fordi de hater stemmen min. det rare er at jeg tror på allt mens jeg drømmer det. kanskje det er fordi at faktisk alle hater stemmen min og det stygge trymet mitt på ordentlig. hadde en fra IS sett meg, hadde han valgt kun meg av alle de styggeste folkene på en flyplass, så han kunne drept meg av fryd.

Endret av Blomsterfluen
glemte ord
Blomsterfluen
Skrevet

rommet jeg er i et stua og den er baklengs.

Gjest Maggie55
Skrevet

Høres bare forferdelig tungt og vondt ut spesielt om du ikke kan få noe hjelp som hjelper

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...