Gå til innhold

Har halvert dose zeldoxerstatningsprodukt

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Føler bedre søvn men vanskeligere å komme igang på morran.

Kjenner samtidig på veldig sterk indre fortvilelse og sorg i hele legemet men samtidig større klarhet i sansene og veldig takknemmelighet for vårtegnene utenfor i haven.Stopper opp når jeg henter avisa for bare å lytte på fuglene som våkner og lydene her som ennå ikke er " igang"

Er ikke imot alt som er av helseråd og leger egentlig Tvertom men føler veldig sterkt hvor viktig det er å ikke sluke noe rått noe sikkert alle akademikere vet.

Men det er veldig vondt og vanskelig å lære å leve med all usikkerhet og tvil selv om min situasjon jo på mange måter  er roligere i dag og det er en viktig årsaksforklaring i seg swlv.

Kanskje for rolig Jeg vet jo hvor mye en yrkestilknytning har å si for et menneskes helse

Men foreløpig allt overveiende positiv erfaring ved å minske til 20 mg

Man kan jo alltid håpe man ikke er blandet dem som er hardest angrepet av elendigheta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...