Gjest Maggie55 Skrevet 12. april 2017 Skrevet 12. april 2017 Føler bedre søvn men vanskeligere å komme igang på morran. Kjenner samtidig på veldig sterk indre fortvilelse og sorg i hele legemet men samtidig større klarhet i sansene og veldig takknemmelighet for vårtegnene utenfor i haven.Stopper opp når jeg henter avisa for bare å lytte på fuglene som våkner og lydene her som ennå ikke er " igang" Er ikke imot alt som er av helseråd og leger egentlig Tvertom men føler veldig sterkt hvor viktig det er å ikke sluke noe rått noe sikkert alle akademikere vet. Men det er veldig vondt og vanskelig å lære å leve med all usikkerhet og tvil selv om min situasjon jo på mange måter er roligere i dag og det er en viktig årsaksforklaring i seg swlv. Kanskje for rolig Jeg vet jo hvor mye en yrkestilknytning har å si for et menneskes helse Men foreløpig allt overveiende positiv erfaring ved å minske til 20 mg Man kan jo alltid håpe man ikke er blandet dem som er hardest angrepet av elendigheta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.