Gå til innhold

Føler meg urolig og sliten etter å ha pratet med folk

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å vokse opp med foreldre som er eiesyke eller driver med psykisk misshandling med sine barn,er sikkert helt grusomt.Har du/dere på et tidspunkt tatt en diskusjon på det, eller har de en eller annen form for diagnose som gjør det litt vanskelig for dem å se virkeligheten.

Anonymkode: 2b811...74e

jeg har sluttet helt å prate om min psyke og mine problemer til mamma på telefon, for hun bare ber meg om å gå å legge meg og at jeg er dum i hodet, om jeg bare forteller henne innledende at jeg havnet i trøbbel i diskusjon på facebook. hun syns også at det er greit at storebroren min sier frekke ting til meg som at «følg med da, slutt å se på det jævla nettbrettet» på julaften, og hun kjefter på meg når jeg reagerer på at han er frekk med meg. jeg fikk beskjed ay jeg skulle få ha nettbrett med å se på det i juleaften fordi jeg blir frustrert av barnebråk, og storebror har 2 småunger som hyker og bråker.

Blomsterfluen
Skrevet
12 timer siden, BamseLiten skrev:

Det er mange år siden jeg gav opp å konfrontere. De oppfattes som utdannede oppegående folk for alle andre og den masken skal det tviholdes på. Ingen av de har gått til psykolog, løgnene som produseres er sannheter for dem. 

ja. mamma sier ting som ikke legene ambefaler. hun puttet rumpa mi i grønnsåpevann når jeg hadde smertefulle hemorider, fordi jeg var så dum at jeg trodde på alt hun sa, når jegikkw burde stolt på noe som helst av helseting hun tror hun vet løsninger på. jeg fortalte legen om grønnsåpeopplevelsen, og da ble legen sjokka i trynet, og sa «det er slettes ikke anbefalt». og tannlegen sa at det ikke skal brukes korsodyl om ikke du er opperert i munnen eller trukket tann wllwr har betennelse, mens mamma sier at jeg bør skylle med korsodyl daglig.

og når jeg prøver å ta opp mine problemer i psyken til mamma, så sier hun bare «det går bra det, det gir seg snart». som om hun var en psykiater, liksom.

Blomsterfluen
Skrevet
På 13.4.2017 den 9.50, emilie321 skrev:

Samme her. Ingen av vennene var bra nok og jeg fikk ikke lov å henge med de. Av sosiale aktiviteter så fikk jeg lov til å gå på trening, så det ble fristedet mitt. 

en gang jeg lekte med en jente, så hadde mamma lagt en liten jente i senga si som jeg pleide å hoppe i. jeg og jenta lekte sisten og jeg hoppet i senga for å gjenme meg under dyna. men så hørte jeg sutring og grining under klumpen i dyna. det var den lille jentungen. mamma kom løpende og skjellte meg ut og kallte meg for jævla drittunge, og røvhål og sånne stygge ting. hvordan kunne jeg vite at mamma hadde lagt en liten jentunge i senga si... det pleide aldri å ligge unger gjemt under dyna i mamma si dobbeltseng...

i tillegg fikk jeg kjeft når meg og storebror/lillebror kranglet og sloss, selvom storebror julet meg opp ned i bakken til jeg fikk sår, så tok mamma hans side og ba meg holde kjeft, bare fordi jeg ble høylyttsinna på ham.

Nicklusheletida
Skrevet
På 13.4.2017 den 12.05, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg fikk beskjed av personalet på omsorgsboligen at jeg ble forsøkt lurt til å vise skrittet mitt, men så sa de at jeg var flink som ikke gikk på lureriet. jeg viste ikke at det bare var spøk.

Som Laban tolket jeg det også som en spøk. Jeg skjønte at det var du som skrev tråden og vedkommende som svarte, pleier å spøke litt på dol :)

Blomsterfluen
Skrevet
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Som Laban tolket jeg det også som en spøk. Jeg skjønte at det var du som skrev tråden og vedkommende som svarte, pleier å spøke litt på dol :)

ok. hvorfor hvet alle hvem jeg er selvom jeg poster anonym? jeg tok det opp med legen på tirsdag og jeg skal kanskje begynne med pillle mot pms.

Skrevet
25 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor hvet alle hvem jeg er selvom jeg poster anonym? jeg tok det opp med legen på tirsdag og jeg skal kanskje begynne med pillle mot pms.

Du har din egen, lett gjenkjennelige måte å uttrykke deg på.

Blomsterfluen
Skrevet
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Du har din egen, lett gjenkjennelige måte å uttrykke deg på.

ok. jeg er rar på den måten at jeg vissnokk uttrykker meg annerledes wnn alle andre. sikkert på grunnn av at jeg er autistisk.

Skrevet
29 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. hvorfor vet alle hvem jeg er selvom jeg poster anonym? 

Temaene du tar opp, måten du uttrykker deg på og staving / tegnsetting.

Det gjelder ikke bare deg, det er flere her som er lette å kjenne igjen selv om de dropper nicket.

Nicklusheletida
Skrevet
32 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det er ikke bare deg jeg kjenner igjen som anonym, men mange andre også :) Jeg selv blir også gjenkjent. Mange av oss har « vanket» litt mye på dol og kjenner igjen hverandres skrivemåte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...