Gå til innhold

å score høye scorepoeng i psykiske lidelser-skjema...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

jeg gikk inn på helsenorge og da hadde psykologitest rapportene kommet inn. der scoret jeg høyt på alle testene jeg hadde tatt. det var:

insomnia skala, PAID, og ABC.

hva bør jeg tenke nå? kan jeg lagt inn på dps, siden det ble skrevet på et av scoreskjematestene at «spessielt alvorlig høy score på dette og må observeres»?

Endret av Blomsterfluen
Blomsterfluen
Skrevet

jeg har forresten time den 18 hos psykologen som ga meg testskjemaene, for å gå gjennom skjemaresultatene.

Blomsterfluen
Skrevet

her er det om «bør følges opp»:

Vurdering: Kartleggingen av symptomer på psykiske lidelser med bruk av P-AID indikerer at M
har høyt symptomtrykk. Det rapporteres plager innenfor de fleste områdene på P-AID.

Vanskene som 
presenteres innenfor hukommelse og kognisjon er av lettere art. Disse kan antas å stamme fra de andre 
symptomene på angst, stress og nedstemthet. M står i en krevende livssituasjon da hun er i konflikt 
med moren, og står midt oppi en flytteprosess. Dette kan også antas å påvirke hennes stressnivå og 
mentale helse. Det vil derfor være viktig å følge med på utviklingen av symptomer når hun har flyttet. 
Diagnostisk vurdering vil drøftes med veileder. 

Det kommer frem en rekke typer problematferd i denne kartleggingen. Flere av disse fremstår med 
relativt stor alvorlighetsgrad og bør følges opp videre.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler at du smører deg med tålmodighet i 4 hele dager og venter til du treffer psykologen på tirsdag. Det er denne som kan gi deg gode svar på dine spørsmål.

Anonymkode: 37484...509

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...