Gå til innhold

Takle ikke evenene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evnen til å se kodede beskjeder og signaler fra gud

sliter ut hodet 

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, kovakova skrev:

sliter ut hodet 

Øke ap? Det hjalp meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at en allmektig Gud ikke kan kommunisere i klartekst, men må bruke kodede beskjeder.

Anonymkode: 5231d...d1d

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at en allmektig Gud ikke kan kommunisere i klartekst, men må bruke kodede beskjeder.

Enig

Skrevet
18 timer siden, kovakova skrev:

Enig

Da jeg hadde det slik (bortsett fra at det ikke var Gud, men noen andre) så var det eneste som hjalp var å begynne på medisiner igjen. Måtte opp i en ganske høy dose før det slapp taket.

Prat med legen din om dette, han/hun kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, kovakova skrev:

sliter ut hodet 

Dette er ikke evner, men psykdom.

Anonymkode: 31b72...682

Skrevet
På 14.4.2017 den 15.19, kovakova skrev:

sliter ut hodet 

Trist å lese. Hjalp ikke medisinene noe? Skar det seg?

Skrevet
19 minutter siden, XbellaX skrev:

Trist å lese. Hjalp ikke medisinene noe? Skar det seg?

Fikk vallergan og sobril på sykehuset sammen med de vanlige medisinene , det avtar litt men er litt selvhenførende fortsatt

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Fikk vallergan og sobril på sykehuset sammen med de vanlige medisinene , det avtar litt men er litt selvhenførende fortsatt

Du har en drittsykdom.

Skrevet

1. Til deg og flere andre: Tror det er lettere å bli bedre hvis man slutter å omtale sykdommen sin som evner. Du er ikke religiøs engang! 

2. Tror det største forbedringspotensialet er å ha en stabil plan for medisineringen. Du vingler en del i denne og det er ikke bra for deg tror jeg.

Skrevet

Hvis tv-en kan slutte snakke til meg hadde det vært fint

Skrevet
31 minutter siden, kovakova skrev:

Hvis tv-en kan slutte snakke til meg hadde det vært fint

Slå ned lyden! Beklager, måtte bare :) 

Jeg tror egentlig du skjønner at TV ikke snakker til deg, altså sender signaler til deg. Du er bevisst på at det er selvhenføring og det er bra. Tror kanskje du, av grunner jeg ikke kjenner, framstiller deg selv litt sykere enn du egentlig er for tiden. Ingen tvil om at du har det vanskelig, og at du kanskje burde fått vurdert mer AP, for å beskytte deg bedre mot gjennombruddene av mani som du kan få. Særlig når du bruker AD (var dette noe legen din ba deg om å øke, eller gjorde du det på egen hånd?)

Skrevet
10 timer siden, issomethingwrong skrev:

Slå ned lyden! Beklager, måtte bare :) 

Jeg tror egentlig du skjønner at TV ikke snakker til deg, altså sender signaler til deg. Du er bevisst på at det er selvhenføring og det er bra. Tror kanskje du, av grunner jeg ikke kjenner, framstiller deg selv litt sykere enn du egentlig er for tiden. Ingen tvil om at du har det vanskelig, og at du kanskje burde fått vurdert mer AP, for å beskytte deg bedre mot gjennombruddene av mani som du kan få. Særlig når du bruker AD (var dette noe legen din ba deg om å øke, eller gjorde du det på egen hånd?)

Jeg husker ikke en gang at jeg skrev hovedinnlegget og er innlagt på skjerma/intensiv men er mye bedre nå. Men tv-en pøser på med signaler /tegn og det stopper ikke selv om en del av meg vet det er sykdommen. Skjønner? F.eks har en sykepleier her rødt hår og jeg tror det er advarsel om at jeg får føflekkreft

antidepp er seponert

økte selv for ville ha mindre apetitt

nå er mitt eneste håp at noen vil gi meg topimax

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en har en alvorlig psykoselidelse, og fokus er på appetitt og vekt, da må det gå galt.

Skrevet
1 time siden, kovakova skrev:

F.eks har en sykepleier her rødt hår og jeg tror det er advarsel om at jeg får føflekkreft

Hvordan i all verden klarer du å se en sammenheng der?

Skrevet
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvordan i all verden klarer du å se en sammenheng der?

Vet av en jente som døde av føflekkreft og hun var rødhåret . Før jeg ble innlagt nå var det to jenter på en bursdagsfest hjemme hos meg og en var rødhåret og den andre hadde helt likt ansikt som hun som døde. Så det som tegn. Hadde psykose for 4-5 år siden og trodde jeg hadde føflekkreft fordi føflekken så helt intens ut (hallusinasjon/synsforstyrrelse). Nå er jeg redd det var et forvarsel på at det skal skje. For sett flere kodede beskjeder fra Gud ang helsa mi. Må sjekke om jeg har føflekkreft i øyet , det fikk jeg fra tv-en da greys anatomi var på og i en tidligere episode hadde en av rollene føflekkreft i øyet med spredning... til hjernen. Det fikk hun jeg kjente og... kodede beskjeder skjedde på flyet hjem fra Tyrkia for 4-5 år siden. At om jeg fikk magen tilbake vil jeg dø i 50-60-årene for det var alderen til damene på flyet jeg trodde var mine skytsengler. De hadde teppe over magen slik venninna Mi pleide ha pute over magen. Hun hadde pee cancer i tarmen, ble oppdaget i tide. Tegnene stopper ikke så skal sjekke øyet hos optiker og fjerne føflekker så kanskje tegnene gir seg?

Skrevet
2 minutter siden, kovakova skrev:

Vet av en jente som døde av føflekkreft og hun var rødhåret . Før jeg ble innlagt nå var det to jenter på en bursdagsfest hjemme hos meg og en var rødhåret og den andre hadde helt likt ansikt som hun som døde. Så det som tegn. Hadde psykose for 4-5 år siden og trodde jeg hadde føflekkreft fordi føflekken så helt intens ut (hallusinasjon/synsforstyrrelse). Nå er jeg redd det var et forvarsel på at det skal skje. For sett flere kodede beskjeder fra Gud ang helsa mi. Må sjekke om jeg har føflekkreft i øyet , det fikk jeg fra tv-en da greys anatomi var på og i en tidligere episode hadde en av rollene føflekkreft i øyet med spredning... til hjernen. Det fikk hun jeg kjente og... kodede beskjeder skjedde på flyet hjem fra Tyrkia for 4-5 år siden. At om jeg fikk magen tilbake vil jeg dø i 50-60-årene for det var alderen til damene på flyet jeg trodde var mine skytsengler. De hadde teppe over magen slik venninna Mi pleide ha pute over magen. Hun hadde pee cancer i tarmen, ble oppdaget i tide. Tegnene stopper ikke så skal sjekke øyet hos optiker og fjerne føflekker så kanskje tegnene gir seg?

Dette er ikke tegn, det er psykdom. Jeg tror ikke tegnene vil forsvinne før du innser at det er psykt og blir riktig medisinert for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...