AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 Har tatt 2,5 Imovane x 7,7 mg altså 18,75 mg Imovane hver kveld i en tid. Nå er jeg tom. Er i utlandet og har det vanskelig. Får ikke sove uten Imovane, men har sobril. Har aldri tatt sobril i hele mitt liv. Men kan jeg ta 10 mg i kveld for å få ro og sove? Jeg kommer vel ikke til å dø? Tar også ca 30 mg Cisordinol. Veldig takknemlig for svar. Anonymkode: ffd0d...dbc 0 Siter
ISW Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 1. Du kommer ikke til å dø av 10, 20, 50 eller 100 mg Sobril. 2. Det som derimot er en bekymring er forholdet ditt til Imovane. Den ser du ut til å misbruke for tiden. 3. Du dør i alle fall ikke av en natt uten søvn. Du virker veldig redd for å ikke sove. Personlig tror jeg at denne frykten din i veldig stor grad bidrar til å opprettholde søvnvanskene dine. 0 Siter
cilie Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tatt 2,5 Imovane x 7,7 mg altså 18,75 mg Imovane hver kveld i en tid. Nå er jeg tom. Er i utlandet og har det vanskelig. Får ikke sove uten Imovane, men har sobril. Har aldri tatt sobril i hele mitt liv. Men kan jeg ta 10 mg i kveld for å få ro og sove? Jeg kommer vel ikke til å dø? Tar også ca 30 mg Cisordinol. Veldig takknemlig for svar. Anonymkode: ffd0d...dbc Hvilket land er du i? England, Spania, Portugal og Tyskland selger allergitabletter reseptfritt, som er svært søvnfremkallende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.