Gå til innhold

Trenger sårt svar. Kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt 2,5 Imovane x 7,7 mg altså 18,75 mg Imovane hver kveld i en tid. Nå er jeg tom. Er i utlandet og har det vanskelig. Får ikke sove uten Imovane, men har sobril. Har aldri tatt sobril i hele mitt liv. Men kan jeg ta 10 mg i kveld for å få ro og sove? Jeg kommer vel ikke til å dø?

Tar også ca 30 mg Cisordinol.

Veldig takknemlig for svar.

Anonymkode: ffd0d...dbc

Skrevet

1. Du kommer ikke til å dø av 10, 20, 50 eller 100 mg Sobril. 

2. Det som derimot er en bekymring er forholdet ditt til Imovane. Den ser du ut til å misbruke for tiden.

3. Du dør i alle fall ikke av en natt uten søvn. Du virker veldig redd for å ikke sove. Personlig tror jeg at denne frykten din i veldig stor grad bidrar til å opprettholde søvnvanskene dine. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt 2,5 Imovane x 7,7 mg altså 18,75 mg Imovane hver kveld i en tid. Nå er jeg tom. Er i utlandet og har det vanskelig. Får ikke sove uten Imovane, men har sobril. Har aldri tatt sobril i hele mitt liv. Men kan jeg ta 10 mg i kveld for å få ro og sove? Jeg kommer vel ikke til å dø?

Tar også ca 30 mg Cisordinol.

Veldig takknemlig for svar.

Anonymkode: ffd0d...dbc

Hvilket land er du i? England, Spania, Portugal og Tyskland selger allergitabletter reseptfritt, som er svært søvnfremkallende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...