Gå til innhold

Bare en takk til dere fra meg for utveksling av tanker om psyke i påsken

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg er ikke så veldig åndelig anlagt men jeg føler mere håp igjen selv om fornuftens stemmer forteller mye annet også.

Mye er dette med å sortere ut de mere viktige tingene og lese hele sammenhenger. 

Jeg ser at jeg er så lite tilstede i nået og alt lett blir en flukt og mye irritasjon og harme både berettiget og uberettiget.Merkelig å føle den andres ensomhet i samme værelse men ikke kunne hjelpe og ikke strekke til.

Jeg er mere glad i hverdagene enn i fest.

Men ville bare takke alle dere "de usynlige hjelpere" De usynlige hjelperne er ofte de beste helt klart om man tør tro helt på dem da.

Ofte dem som er der hele tiden omkring en i nærmiljøet kanskje.

Gjest Maggie55
Skrevet

Skjønner mer nå føler jeg av min egen umodenhet og 

hvordan der er ting man umulig kan legge bak seg.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Maggie55 skrev:

Skjønner mer nå føler jeg av min egen umodenhet og 

hvordan der er ting man umulig kan legge bak seg.

Er glad påsken er over.

Anonymkode: 5e405...64c

Gjest Maggie55
Skrevet

Ja det er jeg og

Når det er hverdag føler jeg meg liksom ikke så utenfor selv om det er så mye som gir grunn til uro i vår tid så sånn sett er det jo ikke noe bedre ,men hverdagen er det jo alltid lettere å få kontakt med hjelpeapparatet hvis noe akutt skulle skje spesielt med de nærmeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...