Gå til innhold

Kan jeg kjøre bil i morgen tidlig med valium?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Jo, jeg har sjekket det ut og finner ikke, som du, ingen interaksjoner. Men legen har vist meg at de har et spesielt "program" som er fullt oppdatert på de nye reglene og som regner alt ut. Dette programmet investerte kontoret i fordi legene synes de nye reglene er for vanskelige å forstå. Han viste meg forholdet Lamictal+Valium og der stod det helt klart at maks dose V da var 5mg.

Psykiateren min snakker om at han ønsker seg dette programmet, men DPS har ikke råd til å kjøpe det.

Hmm, aldri hørt om programmet eller lavere dose Valium når en går på Lamictal. 

Skrevet
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Hmm, aldri hørt om programmet eller lavere dose Valium når en går på Lamictal. 

Og ikke nok med det, jeg bruker også Nexium fast. Og dette KAN øke opptaket av Valium med inntil 80%. Dette har jeg sjekket på interaksjoner og det stemmer. Nå har fastlegen min ikke sagt noe om dette. Egentlig skulle jeg vel redusert V med 50%, men det står jo KAN så da blir det vel riktigst å sjekke serumkonsentrasjon. Best å kanskje slutte med alt av medisiner :blink:

Skrevet
3 minutter siden, ColaZero skrev:

Og ikke nok med det, jeg bruker også Nexium fast. Og dette KAN øke opptaket av Valium med inntil 80%. Dette har jeg sjekket på interaksjoner og det stemmer. Nå har fastlegen min ikke sagt noe om dette. Egentlig skulle jeg vel redusert V med 50%, men det står jo KAN så da blir det vel riktigst å sjekke serumkonsentrasjon. Best å kanskje slutte med alt av medisiner :blink:

Ja altså, må nok sjekke serumk for å finne ut om det øker opptaket på deg. 

Om du blir bedre av å slutte, så for all del :P

Skrevet
Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Ja altså, må nok sjekke serumk for å finne ut om det øker opptaket på deg. 

Om du blir bedre av å slutte, så for all del :P

Ja, kommer til å bli i såå bra form! Fullstendig lammet av angst+myoklonier,epilepsianfall og oppblomstring av magesår. Bruker også Lamictal mot PTSD symptomer så da blir det hele komplett. Da får jeg sikkert fortsette å kjøre bil!

Skrevet
4 minutter siden, ColaZero skrev:

Ja, kommer til å bli i såå bra form! Fullstendig lammet av angst+myoklonier,epilepsianfall og oppblomstring av magesår. Bruker også Lamictal mot PTSD symptomer så da blir det hele komplett. Da får jeg sikkert fortsette å kjøre bil!

Få taxi dekket pga angst, privatsjåfør neste :blink:

Skrevet
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Få taxi dekket pga angst, privatsjåfør neste :blink:

Noe i den retning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...