Gå til innhold

Aldri hatt kjæreste :(.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det ikke er sånn, men føler jeg er ganske alene om å være i 30 åra og aldri hatt en kjæreste :(.

Skammer meg veldig, og tanken på alt man har gått glipp av gjør vondt.

Årsaken er nok dårlig selvtillit grunnet angst i ungdomsårene som har fulgt meg siden og nå som uføretrygdet voksen så føler man seg ikke særlig høy i hatten. Men, så lenge det er liv er det vel håp :).

Noen andre som er i samme situasjon?.

Anonymkode: ad512...6cd

Skrevet

Du er ikke alene om det. Jeg har flere kamerater som ble godt oppi 30-årene før de fikk kjæreste for første gang. En hadde faktisk ikke kysset en jente før. 

Den store kjærligheten dukker opp når du minst venter det og gjerne fra det stedet du minst venter. Man må aldri gi opp.

At man er uføretrygdet trenger ikke være noe minus, men det er jo en fordel at man har noen interesser, som gjerne involverer sosial interaksjon med noen andre. Hvis man ikke ønsker sosial kontakt, er det selvsagt verre

Vær åpen ovenfor å møte andre mennesker, ikke vær dømmende og gjør positive ting i livet. Så kommer kjærligheten ofte når du minst venter.

Lykke til!

Gjest Gargamel
Skrevet

Avisene er veldig glad i å skrive om at ungdommen debuterer tidlig og at folk har alle mulige former for sex.  

Det som virkelig er tabu i vår tid er å ikke ha sex eller kjæreste, enten det er frivillig eller ikke.

Jeg er enig i det isw skriver. Du er ikke alene. Det kan være lurt å komme i kontakt med folk via en hobby. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...