Gå til innhold

OCD som jeg forklarer grunnen til psykolog. Galskap?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Jeg sa i går pga at psykologen spurte hva ocd grunnen var, at jeg må trykke på pungter på bord og sånt til jeg har overført "gode tanker og følelser" og ikke hatt fingen der mens jeg har de "vonde følelsetankene" for da kan de rundt meg spy/få epilepsi, og jeg svarte at jeg var litt usikker  på om jeg har evnene til å gjøre folk syke med venstrehånda mi eller ikke. Hovedpersonalkontaktenogså såg dette. Og det om at jeg ser  på venstre som "økende" på sykdom. Jeg fortalte også det om forvirrelsene jeg har i perioder. Hun satte meg opp på ny time om fem dager forda hadde hun drøftet ev diagnoser med veilederen sin (psykiatrer experten i autisme). Betyr dette at jeg da blir annsett som psykotisk?

Endret av Blomsterfluen
stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg sa i går at jeg må trykke på pungter på bord og sånt til jeg har overført "gode tanker og følelser" og ikkr hatt fingen der mens jeg har de "vonde følelsetankene" for da kan de rundt meg spy/få epilepsi. Jeg fortalte også det om forvitrelsene jeg har i perioder. Hun satte meg opp på ny time om fem dager forda hadde hun drøftet ev diagnoser med veilederen sin (psykiatrer experten i autisme). Betyr dette at jeg da blir annsett som psykotisk?

Nei det betyr at du må vente å se hva de kommer frem til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...