AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 Før har jeg brukt å bruke 2-4 mg rivo før jeg skal til tannlegen. Må iallefall ha 2mg. Nå har jeg fått noen xanor av FL, de tablettene er 2mg. Og disse skal jeg ikke bruke annet enn ved tannbehandling. Så blir 2mg Xanor det samme som 2mg rivo, eller er det mer potent? Bytter til xanor, da det har langt kortere halveringstid. Bruker ikke mye benzo nå for tiden men brukte en del for 2 -3år siden. Anonymkode: 5f2e5...390 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 I følge vanlige ekvivalenstabeller for benzo, har de to lik potens. Anonymkode: 971ff...aa6 0 Siter
ISW Skrevet 21. april 2017 Skrevet 21. april 2017 2 mg Xanor har nok en sterkere anxiolytisk virkning enn 2 mg Rivotril. Rivotril er primært et antiepileptikum og har ikke like sterk angstdempende virkning. Men Xanor har vesentlig kortere halveringstid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.