Gå til innhold

Æsj, tror jeg er avhengig av psykologen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo. Noen andre her som har blitt avhengig av psykologen sin? Jeg er ikke forelska eller noe sånt, men savner psykologen ofte. Har hatt timer en gang i uka en stund, og da har jeg savna h*n de få dagene mellom hver time. Nå har vi gått over til time en gang i måneden, og jeg er helt oppriktig ulykkelig fordi jeg savner h*n så mye. Det er så lenge å vente. Jeg skjønner at jeg er helt teit, og vil komme over psykologen på en eller annen måte. For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/

Anonymkode: e561b...2ad

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo. Noen andre her som har blitt avhengig av psykologen sin? Jeg er ikke forelska eller noe sånt, men savner psykologen ofte. Har hatt timer en gang i uka en stund, og da har jeg savna h*n de få dagene mellom hver time. Nå har vi gått over til time en gang i måneden, og jeg er helt oppriktig ulykkelig fordi jeg savner h*n så mye. Det er så lenge å vente. Jeg skjønner at jeg er helt teit, og vil komme over psykologen på en eller annen måte. For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/

Helt normalt. Det kjennes sikkert flaut ut men det er både naturlig og ufarlig. Det kan være en del av prosessen med å bli bedre. Luft det gjerne i terapien slik at du kan få hjelp til å håndtere disse følelsene på en god måte sammen med behandler,- som igjen kan gi deg mer styrke til å hjelpe deg selv fremover.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/

Helt normalt. :) Selv hadde jeg en ørliten "kjærlighetssorg" da jeg sluttet hos fysiterapeuten! :D 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt samtaler med min fantastiske fastlege i årevis. Nå som jeg har psykolog på dps har samtalene med legen selvsagt blitt sjeldnere.

savner ham.

Anonymkode: 21562...1cc

stjernestøv
Skrevet
På 20.4.2017 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en psykolog jeg likte på familiekontoret som brått sluttet, jeg var knust. Husker jeg gråt de siste timene, men tror ikke jeg gikk på medisiner da bortsett fra vival. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...