AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 Hallo. Noen andre her som har blitt avhengig av psykologen sin? Jeg er ikke forelska eller noe sånt, men savner psykologen ofte. Har hatt timer en gang i uka en stund, og da har jeg savna h*n de få dagene mellom hver time. Nå har vi gått over til time en gang i måneden, og jeg er helt oppriktig ulykkelig fordi jeg savner h*n så mye. Det er så lenge å vente. Jeg skjønner at jeg er helt teit, og vil komme over psykologen på en eller annen måte. For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/ Anonymkode: e561b...2ad 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Noen andre her som har blitt avhengig av psykologen sin? Jeg er ikke forelska eller noe sånt, men savner psykologen ofte. Har hatt timer en gang i uka en stund, og da har jeg savna h*n de få dagene mellom hver time. Nå har vi gått over til time en gang i måneden, og jeg er helt oppriktig ulykkelig fordi jeg savner h*n så mye. Det er så lenge å vente. Jeg skjønner at jeg er helt teit, og vil komme over psykologen på en eller annen måte. For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/ Anonymkode: e561b...2ad Helt normalt. Det kjennes sikkert flaut ut men det er både naturlig og ufarlig. Det kan være en del av prosessen med å bli bedre. Luft det gjerne i terapien slik at du kan få hjelp til å håndtere disse følelsene på en god måte sammen med behandler,- som igjen kan gi deg mer styrke til å hjelpe deg selv fremover. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/ Anonymkode: e561b...2ad Helt normalt. Selv hadde jeg en ørliten "kjærlighetssorg" da jeg sluttet hos fysiterapeuten! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 Skrevet 21. april 2017 Jeg har hatt samtaler med min fantastiske fastlege i årevis. Nå som jeg har psykolog på dps har samtalene med legen selvsagt blitt sjeldnere. savner ham. Anonymkode: 21562...1cc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april 2017 Skrevet 21. april 2017 På 20.4.2017 den 17.22, AnonymBruker skrev: Hallo. Noen andre her som har blitt avhengig av psykologen sin? Jeg er ikke forelska eller noe sånt, men savner psykologen ofte. Har hatt timer en gang i uka en stund, og da har jeg savna h*n de få dagene mellom hver time. Nå har vi gått over til time en gang i måneden, og jeg er helt oppriktig ulykkelig fordi jeg savner h*n så mye. Det er så lenge å vente. Jeg skjønner at jeg er helt teit, og vil komme over psykologen på en eller annen måte. For meg er det liksom som å kutte kontakten med en av mine beste venner, og det gjør vondt, uansett om jeg ikke burde føle det sånn. Noen som kjenner seg igjen? :/ Anonymkode: e561b...2ad Jeg hadde en psykolog jeg likte på familiekontoret som brått sluttet, jeg var knust. Husker jeg gråt de siste timene, men tror ikke jeg gikk på medisiner da bortsett fra vival. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.