Gå til innhold

Essensielle, følelsesladede episoder blir borte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som til tider kan oppføre seg ufint og avvisende som om hun fryser til is. Det er spesielt i situasjoner det vi er tre venninner sammen. Det virker som om hun er utrolig vàr på å føle seg utenfor. Eller rettere sagt ikke være den alt kretser seg rundt hele tiden. Hun kan være negativ og fryse ut den hun anser som "konkurrent". Vi venninner har tatt det opp med henne opptil flere ganger. Hun sier hun ikke vet om noen av episodene som vi andre har vært vitne til. Hun kan bare ikke forstå at hun har oppført seg slik. Hun gråter og er fortvilet. Det virker ikke som om hun lyver heller... Det virker bare som om slike episoder er helt borte. Det er vanskelig å forholde seg til henne når det er slik. Jeg blir utrolig usikker. Og så er det så ekkelt at hun etterpå oppfører seg som ingenting har hendt. Hun har også prestert å mene at hun var glad da en spesiell hendelse fant sted, mens vi andre så at hun var sur, sint og ikke håndterte situasjonen overhode. En blir sittende som et spørsmålstegn når hennes opplevelse er langt fra den virkeligheten vi ser. Heldigvis er vi flere som har sett det, ellers hadde jeg trodd jeg var helt på jordet. 

Hva i allverden er det som skjer?

Anonymkode: eb848...311

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...