AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 Skrevet 21. april 2017 Hei , som jeg har tidligere nevnt , så gikk jeg på cipralex 40 mg , bråsluttet , fikk tvangs selvmordstanker i tillegg til vanlige tvangstanker. Deretter har jeg prøved en del andre medisiner , men da kastet jeg opp flere ganger og måtte bråslutte, starte på en annen type , deretter startet på en annen type igjen, men da slitet jeg med lysten og måtte byttet til Brintellix via din hjelp og fastlegen . Startet først på 10, deretter 20 og til slutt 40 mg( men fastlegen syns det var for mye , dermed har jeg de siste 6 mnd gått på 20 mg ) , og kom inn på DPS nå, gikk gjennom sånt rutine skjema i Dps , der sa ho at jeg har panikkangst og itillegg til tvangstanker og vuderer å medisinere , ho og jeg skal snakke med overlege den 04.05 om medsinering !! Kan jeg ikke bare holde til Brintellix , er liveredd å starte på noe nye piller ?? Kan man i tillegg til Brintellix , ta noe ekstra piller som ikke gir så mye bivirkninger , men som hjelper mot tvang ?? Anonymkode: 40d7d...291 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 Skrevet 21. april 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Hei , som jeg har tidligere nevnt , så gikk jeg på cipralex 40 mg , bråsluttet , fikk tvangs selvmordstanker i tillegg til vanlige tvangstanker. Deretter har jeg prøved en del andre medisiner , men da kastet jeg opp flere ganger og måtte bråslutte, starte på en annen type , deretter startet på en annen type igjen, men da slitet jeg med lysten og måtte byttet til Brintellix via din hjelp og fastlegen . Startet først på 10, deretter 20 og til slutt 40 mg( men fastlegen syns det var for mye , dermed har jeg de siste 6 mnd gått på 20 mg ) , og kom inn på DPS nå, gikk gjennom sånt rutine skjema i Dps , der sa ho at jeg har panikkangst og itillegg til tvangstanker og vuderer å medisinere , ho og jeg skal snakke med overlege den 04.05 om medsinering !! Kan jeg ikke bare holde til Brintellix , er liveredd å starte på noe nye piller ?? Kan man i tillegg til Brintellix , ta noe ekstra piller som ikke gir så mye bivirkninger , men som hjelper mot tvang ?? Anonymkode: 40d7d...291 Mener NHD tidligere har sagt at en liten dose antipsykotika i tillegg til AD, kan hjelpe på tvang. Anonymkode: a3c29...d22 0 Siter
Gutt1986 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener NHD tidligere har sagt at en liten dose antipsykotika i tillegg til AD, kan hjelpe på tvang. Anonymkode: a3c29...d22 Ja , jeg meiner også han har sagt noe om det , men dessvare husker jeg ikke helt hvilken piller han anbefalte med Brintellix ?? Tusen takk for tilbakemelding 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.