Gå til innhold

Medisinering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei , som jeg har tidligere nevnt , så gikk jeg på cipralex 40 mg , bråsluttet , fikk tvangs selvmordstanker i tillegg til vanlige tvangstanker.  Deretter har jeg prøved en del andre medisiner , men da kastet jeg opp flere ganger og måtte bråslutte, starte på en annen type , deretter startet på en annen type igjen, men da slitet jeg med lysten og måtte byttet til Brintellix via din hjelp og fastlegen . Startet først på 10, deretter 20 og til slutt 40 mg( men fastlegen syns det var for mye , dermed har jeg de siste 6 mnd gått på 20 mg ) , og kom inn på DPS nå, gikk gjennom sånt rutine skjema i Dps , der sa ho at jeg har panikkangst og itillegg til tvangstanker og vuderer å medisinere , ho og jeg skal snakke med overlege den 04.05 om medsinering !! Kan jeg ikke bare holde til Brintellix , er liveredd å starte på noe nye piller ?? Kan man i tillegg til Brintellix , ta noe ekstra piller som ikke gir så mye bivirkninger , men som hjelper mot tvang ?? 

Anonymkode: 40d7d...291

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Hei , som jeg har tidligere nevnt , så gikk jeg på cipralex 40 mg , bråsluttet , fikk tvangs selvmordstanker i tillegg til vanlige tvangstanker.  Deretter har jeg prøved en del andre medisiner , men da kastet jeg opp flere ganger og måtte bråslutte, starte på en annen type , deretter startet på en annen type igjen, men da slitet jeg med lysten og måtte byttet til Brintellix via din hjelp og fastlegen . Startet først på 10, deretter 20 og til slutt 40 mg( men fastlegen syns det var for mye , dermed har jeg de siste 6 mnd gått på 20 mg ) , og kom inn på DPS nå, gikk gjennom sånt rutine skjema i Dps , der sa ho at jeg har panikkangst og itillegg til tvangstanker og vuderer å medisinere , ho og jeg skal snakke med overlege den 04.05 om medsinering !! Kan jeg ikke bare holde til Brintellix , er liveredd å starte på noe nye piller ?? Kan man i tillegg til Brintellix , ta noe ekstra piller som ikke gir så mye bivirkninger , men som hjelper mot tvang ?? 

Anonymkode: 40d7d...291

Mener NHD tidligere har sagt at en liten dose antipsykotika i tillegg til AD, kan hjelpe på tvang. 

Anonymkode: a3c29...d22

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener NHD tidligere har sagt at en liten dose antipsykotika i tillegg til AD, kan hjelpe på tvang. 

Anonymkode: a3c29...d22

Ja , jeg meiner også han har sagt noe om det , men dessvare husker jeg ikke helt hvilken piller han anbefalte med Brintellix ?? Tusen takk for tilbakemelding :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...