AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Folka liv er ofte så forskjellig men er det slik: At jo mindre man er avhengig av jo bedre er det for livskvalitet??? Anonymkode: 3589b...538 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 For å uttdype : For mange år siden som ung student besvarte jeg et spørreskjema som en av 8000 uttrukkne andre europeiske studenter om levevilkår og studieprogresjon og livskvalitet blant annet I natt føler jeg sterk og underlig nærhet til disse andre altså 8000 andre uttrukkne studentene fra dengang Føler liksom Vi er mange og vi synes bare at nok er nok i dag Vi ønsker en verden i fred og ikke kunstig vekst i BNP for vekstens skyld Selv føler jeg meg alene veldig syk og skrall i natt men allikevel overbevist om at "mange av oss synes bare at nok er nok i dag" Var på kjøkkenet å spiste litt sammen med medisin for best effekt Men følelsen sitter i Godt at man ikke er alene og avhengig av noe som helst Anonymkode: 3589b...538 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Mange studier viser at "Lykken" ligger på "Den gyldne middelvei". Anonymkode: f1093...8e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.