Gå til innhold

Er det noe grunnlag for å si at menneskene er mer motsetningsfylte i vår tid enn i tidligere tider??

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg mener " svelger vi gråten" oftere nå ??

Skrevet
18 timer siden, Maggie55 skrev:

For meg så handler det om grensesetting. Etter at jeg har begynt å sette mer grenser (og følge dem) så "svelger jeg gråten"  nok sjeldnere nå enn før. Ser også at jo tryggere jeg blir på meg selv jo mer tåler jeg at andre er annerledes enn meg selv og har andre meninger. Bryr meg fortsatt om hva andre synes om meg, men det er ikke så altoverskyggende som det var før.

Gjest Maggie55
Skrevet

Jo det er veldig klokt skrevet men av og til i noen mellommenskelige forhold så vanskelig føler jeg

Skrevet
18 timer siden, Maggie55 skrev:

Jo det er veldig klokt skrevet men av og til i noen mellommenskelige forhold så vanskelig føler jeg

Sånn har jeg det også. Med noen mennesker dropper jeg enhver diskusjon, er liksom ikke noe vits i for jeg når ikke frem, uansett hva jeg sier. En må ikke like eller gå sammen med alle. I slike situasjoner så har jeg begynt å forholde meg stille.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Maggie55 skrev:

Nei.

Anonymkode: d4e32...d19

Gjest Kanuttius
Skrevet
17 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg synes alle mellommenneskelige forhold er vanskelige. Jeg føler meg sosialt klønete rett og slett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg er også enig i det

Men i våre dager overvåkes jo og kontrolleres og korrigeres jo alt mer og mer

Kanskje bare en fordel så sant de som kontrollerer også blir kontrollert Noe annet er jo veldig rart

Anonymkode: 7d71e...eb1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...