Gjest Maggie55 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Jeg mener " svelger vi gråten" oftere nå ?? 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 18 timer siden, Maggie55 skrev: Jeg mener " svelger vi gråten" oftere nå ?? For meg så handler det om grensesetting. Etter at jeg har begynt å sette mer grenser (og følge dem) så "svelger jeg gråten" nok sjeldnere nå enn før. Ser også at jo tryggere jeg blir på meg selv jo mer tåler jeg at andre er annerledes enn meg selv og har andre meninger. Bryr meg fortsatt om hva andre synes om meg, men det er ikke så altoverskyggende som det var før. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Jo det er veldig klokt skrevet men av og til i noen mellommenskelige forhold så vanskelig føler jeg 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 18 timer siden, Maggie55 skrev: Jo det er veldig klokt skrevet men av og til i noen mellommenskelige forhold så vanskelig føler jeg Sånn har jeg det også. Med noen mennesker dropper jeg enhver diskusjon, er liksom ikke noe vits i for jeg når ikke frem, uansett hva jeg sier. En må ikke like eller gå sammen med alle. I slike situasjoner så har jeg begynt å forholde meg stille. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 1 time siden, Maggie55 skrev: Jeg mener " svelger vi gråten" oftere nå ?? Nei. Anonymkode: d4e32...d19 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 17 timer siden, Maggie55 skrev: Jo det er veldig klokt skrevet men av og til i noen mellommenskelige forhold så vanskelig føler jeg Jeg synes alle mellommenneskelige forhold er vanskelige. Jeg føler meg sosialt klønete rett og slett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 Skrevet 23. april 2017 Jo jeg er også enig i det Men i våre dager overvåkes jo og kontrolleres og korrigeres jo alt mer og mer Kanskje bare en fordel så sant de som kontrollerer også blir kontrollert Noe annet er jo veldig rart Anonymkode: 7d71e...eb1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.