Gå til innhold

Anmelde lege for "butikk" av B-preparater?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius
Skrevet

Med det forbruket Youplait har hatt så tenker jeg også på type jobb han har. Jeg vet selv at sterke medisiner kan være nødvendig men arbeidsgivere er ikke interessert i å ha rusede personer på jobb. Om man selv kjenner rusen eller ikke er underordnet, skjer det en ulykke og det blir oppdaget at man har større mengder sobril, valium, pf osv i blodet enn anbefalt så kan arbeidsgiver få problemer, ikke bare arbeidstaker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også at pårørende har fått noe ansvar i forhold til en pasient etter de nye forskriftene

Men  nå overvåkes jo alle så nøye at noe problem er sikkert ikke det

Veldig rart om ikke alt som heter veier kontrolleres nøye så farlig som bilkjøring er for oss alle

Anonymkode: 69ade...fd9

YoplaitDouble
Skrevet
6 timer siden, BamseLiten skrev:

Med det forbruket Youplait har hatt så tenker jeg også på type jobb han har. Jeg vet selv at sterke medisiner kan være nødvendig men arbeidsgivere er ikke interessert i å ha rusede personer på jobb. Om man selv kjenner rusen eller ikke er underordnet, skjer det en ulykke og det blir oppdaget at man har større mengder sobril, valium, pf osv i blodet enn anbefalt så kan arbeidsgiver få problemer, ikke bare arbeidstaker. 

Det resulterte egentlig i at jeg til tider virket veldig trøtt på jobb. Men holdt jobb-dosene litt nede i forhold til kveldsdosene for å fungere relativt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...