Gjest Kanuttius Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Med det forbruket Youplait har hatt så tenker jeg også på type jobb han har. Jeg vet selv at sterke medisiner kan være nødvendig men arbeidsgivere er ikke interessert i å ha rusede personer på jobb. Om man selv kjenner rusen eller ikke er underordnet, skjer det en ulykke og det blir oppdaget at man har større mengder sobril, valium, pf osv i blodet enn anbefalt så kan arbeidsgiver få problemer, ikke bare arbeidstaker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 Skrevet 23. april 2017 Jeg tror også at pårørende har fått noe ansvar i forhold til en pasient etter de nye forskriftene Men nå overvåkes jo alle så nøye at noe problem er sikkert ikke det Veldig rart om ikke alt som heter veier kontrolleres nøye så farlig som bilkjøring er for oss alle Anonymkode: 69ade...fd9 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 23. april 2017 Forfatter Skrevet 23. april 2017 6 timer siden, BamseLiten skrev: Med det forbruket Youplait har hatt så tenker jeg også på type jobb han har. Jeg vet selv at sterke medisiner kan være nødvendig men arbeidsgivere er ikke interessert i å ha rusede personer på jobb. Om man selv kjenner rusen eller ikke er underordnet, skjer det en ulykke og det blir oppdaget at man har større mengder sobril, valium, pf osv i blodet enn anbefalt så kan arbeidsgiver få problemer, ikke bare arbeidstaker. Det resulterte egentlig i at jeg til tider virket veldig trøtt på jobb. Men holdt jobb-dosene litt nede i forhold til kveldsdosene for å fungere relativt greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.