stjernestøv Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Ja bivirkninger blir ofte tatt for å være sykdom http://www.aftenposten.no/viten/Lykkepillen-Arene-i-psykiatrien-var-som-tortur-for-Silje-Marie-Et-mote-med-en-sykepleier-endret-alt-616879b.html 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april 2017 Forfatter Skrevet 22. april 2017 Jeg synes dette virkelig er en tankevekker, jeg kjenner til barn..inkludert mitt eget som har fått selvmordstanker og blitt destruktive av AD. Min sønn hadde også psykotiske symptomer så da prøvde de AP, det fungerte jo ikke Tragisk! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Men jeg ble syk før medisiner tror hun er et spesielt tilfelle men også blitt sent i psykose av antidepp selv Anonymkode: 02e98...088 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april 2017 Forfatter Skrevet 22. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ble syk før medisiner tror hun er et spesielt tilfelle men også blitt sent i psykose av antidepp selv Anonymkode: 02e98...088 Jo, det ble vel jeg og. Men tror jeg ble enda verre av medisiner på og av. Men det er sikkert flere tilfeller som henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.