AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 Skrevet 23. april 2017 Jeg har gått på Cipralex (15 mg) mot angst i 3 år og går fortsatt på Tolvon (20 mg) - hovedsaklig for søvn. Det er straks 1 måned siden jeg sluttet på Cipralex, men jeg tror ikke hjernen har kommet ordentlig i balanse igjen enda. Legen min sa at jeg kan begynne nedtrapping av Tolvon etter 1 måned, og siden jeg opplever veldig plagsomme bivirkinger av Tolvon er jeg litt ivrig på å starte.. Men er redd for at det kan være for tidlig. Hva tror dere? Anonymkode: bd30c...68b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 Skrevet 24. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på Cipralex (15 mg) mot angst i 3 år og går fortsatt på Tolvon (20 mg) - hovedsaklig for søvn. Det er straks 1 måned siden jeg sluttet på Cipralex, men jeg tror ikke hjernen har kommet ordentlig i balanse igjen enda. Legen min sa at jeg kan begynne nedtrapping av Tolvon etter 1 måned, og siden jeg opplever veldig plagsomme bivirkinger av Tolvon er jeg litt ivrig på å starte.. Men er redd for at det kan være for tidlig. Hva tror dere? Anonymkode: bd30c...68b Dette er noe du må snakke om med legen din og fortelle hvordan du føler det. Anonymkode: 28d7f...fe3 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.