Gå til innhold

Hvor mye Quetiapin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye Quetiapin kan man ta for søvnvansker uten at man får alvorlig hangover dagen etterpå? Jeg tar nå 150 mg, men de har så å si ingen effekt. Psykiateren har sagt at jeg skal ta 75-150 mg, så jeg tør ikke uten videre å øke dosen. Er det noen som har erfaringer med dette?

Anonymkode: 6b7b7...d40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 200 mg hver kveld og får ikke hangover av det.

Anonymkode: c2fae...db3

Skrevet

Jeg tar 400mg hver kveld, ingen virkning(på søvn), ingen hangover

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig eller depot?

Anonymkode: b9a0b...af6

AnonymBruker
Skrevet

For søvn bør en ta vanlig - ikke depot. Det er en god avstand fra dose "virker ikke" til dose "hangover".

Anonymkode: 59d5f...d6f

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig eller depot?

Vanlig

Skrevet

Jeg tar 50mg og sover som en sten. Funket bra de siste 3 årene :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig 50 mg har jeg også. Synes ikke den virker særlig mht. søvn, dvs har hatt en del søvnløse netter på 50 mg, men kanskje den kun virker av og til på meg. Synes den roer hodet litt, og gjør at jeg kan konsentrere meg bedre om en ting av gangen. Og det er jo en god effekt. :) 

Skrevet

Jeg tok 300 mg quetiapin, sov godt på det uten hangover. Måtte dessverre trappe ned til 50 mg pga andre bivirkninger. Sover nå ca halvparten av det jeg gjorde på 300 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...