Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjentatte ganger klaget over at hodet mitt er så tomt. Forrige uke fikk jeg den genial ideen å kutte Fluanxol fra 4 mg til 3 mg i håp om å få mer action. Det har resultert i isende angst, et hode som går i overload og at jeg føler meg helt paralysert. Sover dårlig gjør jeg også. Det var først nå i kveld jeg så sammenhengen. Så i morgen øker jeg til 6 mg for det har psykiateren og jeg blitt enige om at jeg skal gjøre når jeg blir dårlig. Reduserer til 4 mg om en ukes tid. Men da blir jeg zoombie igjen. Catch 22.

Eller burde jeg holde ut og se om det blir bedre?

Skrevet

Tror du bør fortsette med 3 mg noen uker. Hvis man skal lære av noe må man undersøke grundig, ikke ta kjappe avgjørelser. Så får du kanskje mer innsikt i hva som er den beste dosen. For dette er jo noe du tester støtt og stadig. Kanskje på tide å finne svaret?

Gjest Kanuttius
Skrevet

Kan ikke du og psykiateren eller noen andre (sykepleier el) møtes litt oftere en periode mens du prøver ut en lavere dose? Det er jo gjerne litt enklere å holde ut angsten når man har noen trygge avtaler og man vet at man får hjelp til å sorterer ut underveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...