Gå til innhold

Hva er egentlig angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har hatt ulike terapeuter og det er stor forskjell. Jeg hadde en psykolog som brukte mye tid på gi meg kunnskap og innsikt i min diagnose og hadde en helt klar behandlingsplan . Det var til veldig stor hjelp. Jwg visste liksom hva jeg " kjempet" mot og lærte metoder  å møte det på. Nå går jeg til en som bare spør hvordan ting går. Jeg gir litt info om de siste ukene og så er timen over. 

Synd at du ikke har fått bedre oppfølging. 

Anonymkode: 692f2...f31

Sikkert stor variasjon ja. Jeg var kanskje uheldig, eller det er min skyld, eller starten var uheldig, et eller annet. Men nå spiller det igrunn ingen rolle mer, det er mer det å jamre seg over ting som skjedde i går. Trenger ikke oppfølgning.

Anonymkode: 28ecb...6f8

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan fint ha angst uten å være "redd".

Anonymkode: 7dad6...47e

Ja men kom med ETT eksempel!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, kovakova skrev:

Jeg føler meg redd når jeg har angst:)

legen mente jeg hadde "angst" da jeg var kronisk kvalm!!

Men dette fant jeg ut var bivirkning av lamictal!

Tror nok man kan være redd når man har angst. Har en gang hørt at man kaller det frykt når man et redd for noe spesiellt og angst når man ikke vet helt hva man er " redd" for. ? . Men det er sikkert mange ulike meninger og teorier om saken .

ubehaglig er det nå uansett.... 

Anonymkode: 692f2...f31

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det ikke er enighet om hva det er / kan være.

Har en slags "brennende" følelse, men liksom "kald" brenning, eller "isende brenning". Men det spiller vel ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det ikke er enighet om hva det er / kan være.

Har en slags "brennende" følelse, men liksom "kald" brenning, eller "isende brenning". Men det spiller vel ingen rolle.

Kan det være seponeringssymptomer?

AnonymBruker
Skrevet
30 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan det være seponeringssymptomer?

Kan være noe spesielt knyttet til det, at det ikke er "sånn livet er", eller "tilbakefall" (velg en av dem). Var også vanskelig å fokusere på alt som skjedde rundt meg i går, var liksom som jeg ble litt borte kogntivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...