Gå til innhold

Skrive destruktive/konstruktive ting

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, Elionoe skrev:

Men hvorfor poste når man vet at man ikke er konstruktiv? Jeg tenker at det da vil være like greit å skrive det i en dagbok eller lignende., eller ønsker du svar på ukonstruktive innlegg?

Ønsker vel at noen kan komme med innspill som kan være med å bryte det negative tankemønstre jeg da er i. Føler også at det er litt annerledes å skrive her enn i en notatbok for meg selv

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi ofte ligger det så mange og kompliserte årsaker bak tingene

Derfor vanskelig å være bare konstruktiv tror jeg

Anonymkode: e522d...cd0

Tror ingen krever at noen _bare_ skal være konstruktive. Kritikken er vel rettet til de som velger å publisere omtrent samme innhold - med litt variasjoner - dag etter dag.

Skrevet
10 minutter siden, emilie321 skrev:

Ønsker vel at noen kan komme med innspill som kan være med å bryte det negative tankemønstre jeg da er i. Føler også at det er litt annerledes å skrive her enn i en notatbok for meg selv

Jeg har ikke sett at du har skrevet det jeg oppfatter som destruktive innlegg. Du har av og til skrevet om hvordan du har det på dager du har det dårlig, men det er ikke destruktivt etter min mening.

Skrevet
18 timer siden, frosken skrev:

Jeg har ikke sett at du har skrevet det jeg oppfatter som destruktive innlegg. Du har av og til skrevet om hvordan du har det på dager du har det dårlig, men det er ikke destruktivt etter min mening.

Jeg har vel kanskje satt likhetstegn mellom destruktiv og negativ. Ser jo nå at det ikke er helt det samme i denne sammenhengen 

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg  innser dere har rett

En dårlig penn kan ingen skjerme seg mot Der er ting man ikke kan skjerme seg mot

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...