emilie321 Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 20 timer siden, Elionoe skrev: Men hvorfor poste når man vet at man ikke er konstruktiv? Jeg tenker at det da vil være like greit å skrive det i en dagbok eller lignende., eller ønsker du svar på ukonstruktive innlegg? Ønsker vel at noen kan komme med innspill som kan være med å bryte det negative tankemønstre jeg da er i. Føler også at det er litt annerledes å skrive her enn i en notatbok for meg selv 0 Siter
frosken Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi ofte ligger det så mange og kompliserte årsaker bak tingene Derfor vanskelig å være bare konstruktiv tror jeg Anonymkode: e522d...cd0 Tror ingen krever at noen _bare_ skal være konstruktive. Kritikken er vel rettet til de som velger å publisere omtrent samme innhold - med litt variasjoner - dag etter dag. 0 Siter
frosken Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 10 minutter siden, emilie321 skrev: Ønsker vel at noen kan komme med innspill som kan være med å bryte det negative tankemønstre jeg da er i. Føler også at det er litt annerledes å skrive her enn i en notatbok for meg selv Jeg har ikke sett at du har skrevet det jeg oppfatter som destruktive innlegg. Du har av og til skrevet om hvordan du har det på dager du har det dårlig, men det er ikke destruktivt etter min mening. 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 18 timer siden, frosken skrev: Jeg har ikke sett at du har skrevet det jeg oppfatter som destruktive innlegg. Du har av og til skrevet om hvordan du har det på dager du har det dårlig, men det er ikke destruktivt etter min mening. Jeg har vel kanskje satt likhetstegn mellom destruktiv og negativ. Ser jo nå at det ikke er helt det samme i denne sammenhengen 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Jeg innser dere har rett En dårlig penn kan ingen skjerme seg mot Der er ting man ikke kan skjerme seg mot 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.