Gå til innhold

Jeg får aldri nyte manien mer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får bare sånn kaos i hodet og hukommelsestap

what a waste

Endret av kovakova
Skrevet

Har du noen gang nytt mani? Mani er vel alt annet enn nytelse...

Skrevet
8 timer siden, Rådvilla skrev:

Har du noen gang nytt mani? Mani er vel alt annet enn nytelse...

Ja det har jeg, var i verdens mest spennende spill (bare at det ikke var virkelig)

Skrevet
2 timer siden, kovakova skrev:

Ja det har jeg, var i verdens mest spennende spill (bare at det ikke var virkelig)

Ok, tror jeg skjønner. Jeg har aldri vært manisk selv (tror jeg), bare hypoman. Og det er utrolig slitsomt! Hjernen er på høygir, rastløs, irritabel, sier ugjennomtenkte ting til folk, osv. Greier ikke å slappe av selv om jeg er kjempetrøtt. Det positive er jo at selvtilliten er bedre og at livet tross alt føles bedre å leve (for en gangs skyld), og at jeg får utrettet mer av praktisk art. 

Ja, ja.... Sukk...

Skrevet
52 minutter siden, Rådvilla skrev:

Ok, tror jeg skjønner. Jeg har aldri vært manisk selv (tror jeg), bare hypoman. Og det er utrolig slitsomt! Hjernen er på høygir, rastløs, irritabel, sier ugjennomtenkte ting til folk, osv. Greier ikke å slappe av selv om jeg er kjempetrøtt. Det positive er jo at selvtilliten er bedre og at livet tross alt føles bedre å leve (for en gangs skyld), og at jeg får utrettet mer av praktisk art. 

Ja, ja.... Sukk...

Jeg var helt i hundre over å bestille et glass appelsinjuice

Men ja også de negative tingene du sier

men det kommer et punkt ETTER det som er som å være på speed og du kjenner det i hele kroppen når manien er 100% og du kjenner at NÅ er jeg 100%!

Raseriet er ikke langt unna, men følelsen er ubetalelig

Og så har jeg hatt så euforiske følelser at jeg trodde noen hadde puttet dop i vannet mitt

ubetalelig

prob er at raseri tennes lett

men da tørr jeg faktisk si fra og hahahajaaj gjør ikke det ellers

AnonymBruker
Skrevet

Nytelse var kun når man føler seg på rett spor  i studiet men det er lenge siden og igrunnen noe jeg har gitt opp da det er for mye av lærestoffet det undervises i i dag jeg er mye uenig i eller har vanskelig for " å godta"

Anonymkode: 0c13b...ff5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...