kovakova Skrevet 3. mai 2017 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Får bare sånn kaos i hodet og hukommelsestap what a waste Endret 3. mai 2017 av kovakova 0 Siter
Gjest Skrevet 3. mai 2017 Skrevet 3. mai 2017 Har du noen gang nytt mani? Mani er vel alt annet enn nytelse... 0 Siter
kovakova Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, Rådvilla skrev: Har du noen gang nytt mani? Mani er vel alt annet enn nytelse... Ja det har jeg, var i verdens mest spennende spill (bare at det ikke var virkelig) 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 2 timer siden, kovakova skrev: Ja det har jeg, var i verdens mest spennende spill (bare at det ikke var virkelig) Ok, tror jeg skjønner. Jeg har aldri vært manisk selv (tror jeg), bare hypoman. Og det er utrolig slitsomt! Hjernen er på høygir, rastløs, irritabel, sier ugjennomtenkte ting til folk, osv. Greier ikke å slappe av selv om jeg er kjempetrøtt. Det positive er jo at selvtilliten er bedre og at livet tross alt føles bedre å leve (for en gangs skyld), og at jeg får utrettet mer av praktisk art. Ja, ja.... Sukk... 0 Siter
kovakova Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Skrevet 4. mai 2017 52 minutter siden, Rådvilla skrev: Ok, tror jeg skjønner. Jeg har aldri vært manisk selv (tror jeg), bare hypoman. Og det er utrolig slitsomt! Hjernen er på høygir, rastløs, irritabel, sier ugjennomtenkte ting til folk, osv. Greier ikke å slappe av selv om jeg er kjempetrøtt. Det positive er jo at selvtilliten er bedre og at livet tross alt føles bedre å leve (for en gangs skyld), og at jeg får utrettet mer av praktisk art. Ja, ja.... Sukk... Jeg var helt i hundre over å bestille et glass appelsinjuice Men ja også de negative tingene du sier men det kommer et punkt ETTER det som er som å være på speed og du kjenner det i hele kroppen når manien er 100% og du kjenner at NÅ er jeg 100%! Raseriet er ikke langt unna, men følelsen er ubetalelig Og så har jeg hatt så euforiske følelser at jeg trodde noen hadde puttet dop i vannet mitt ubetalelig prob er at raseri tennes lett men da tørr jeg faktisk si fra og hahahajaaj gjør ikke det ellers 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 Nytelse var kun når man føler seg på rett spor i studiet men det er lenge siden og igrunnen noe jeg har gitt opp da det er for mye av lærestoffet det undervises i i dag jeg er mye uenig i eller har vanskelig for " å godta" Anonymkode: 0c13b...ff5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.