Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man vært manisk hvis man har vært innlagt og de sier du var manisk og grensepsykotisk? Føler overhodet ikke jeg var manisk , bare enormt kaos i hodet!!

men jeg har brukt opp alle pengene og lånt mye... kan vergen gi meg ekstra så jeg får betalt tilbake? Vil han forstå? Uten å trekke meg i månedsutbetaling

vurderer dikte opp noe

Skrevet

Har lånt penger fra tre-fire ulike personer og har ingenting å leve for til tyvende... så kan ikke låne mer... må selge arvegods om vergen ikke sender mer penger

Skrevet

Kanskje psykologen kunne ringt vergen og forklart 

Skrevet
13 minutter siden, kovakova skrev:

Har man vært manisk hvis man har vært innlagt og de sier du var manisk og grensepsykotisk? Føler overhodet ikke jeg var manisk , bare enormt kaos i hodet!!

men jeg har brukt opp alle pengene og lånt mye... kan vergen gi meg ekstra så jeg får betalt tilbake? Vil han forstå? Uten å trekke meg i månedsutbetaling

vurderer dikte opp noe

Du skal selvfølgelig kontakte vergen din om dette. Det er jo nettopp derfor du har økonomisk verge, du mister kontrollen over pengeforbruk når du er dårlig. Du trenger ikke dikte opp noe som helst, du kan kort og godt kontakte vergen og forklare hva som har skjedd og si at du ikke har penger til å klare deg nå.

Hvis vergen er usikker på hvordan forholde seg til dette, så kan han jo evt. snakke med psykologen.

Skrevet
9 minutter siden, kovakova skrev:

Har lånt penger fra tre-fire ulike personer og har ingenting å leve for til tyvende... så kan ikke låne mer... må selge arvegods om vergen ikke sender mer penger

Prøv å ikke stresse alt for mye, dette vil vergen din helt sikkert hjelpe til med å rydde opp i.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke porsjonere ut pengene sammen med vergen fremover

Vergen må kunne ordne opp og ta sitt ansvar

Lykke til  og håper alt blir bra😊

Anonymkode: c8906...c4b

stjernestøv
Skrevet
23 timer siden, kovakova skrev:

vurderer dikte opp noe

Si det som det er :) 

Men vet om noen som fikk slettet gjelden pga at det var under mani, men må vel ha en god behandler da. 

Skrevet

Har bestilt gullbagen nå for å levere inn gullringer mine

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Har bestilt gullbagen nå for å levere inn gullringer mine

Å? Jeg sendte inn det gullet jeg hadde og fikk penger for det en gang, anger på det nå :( 

Skrevet (endret)
1 time siden, stjernestøv skrev:

Å? Jeg sendte inn det gullet jeg hadde og fikk penger for det en gang, anger på det nå :( 

Lurer på hvor mye jeg får. Men rakk ikke posten idag og i morgen er fredag så blir jo ikke penger før over helga

men vergen sa på tlf han skulle gå gjennom mailene mine iløpet av morgendagen så da er det jo håp om at han sender penger som kommer før helga

kanskje mye å håpe på

Endret av kovakova
stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, kovakova skrev:

Lurer på hvor mye jeg får. Men rakk ikke posten idag og i morgen er fredag så blir jo ikke penger før over helga

men vergen sa på tlf han skulle gå gjennom mailene mine iløpet av morgendagen så da er det jo håp om at han sender penger som kommer før helga

kanskje mye å håpe på

Men det må jo vergen ordne, det er jo dine penger. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Ikke selg ting som betyr noe da. Du får lite igjen for å selge gullsmykker mtp hvor mye det selges for i butikken. Legg på at det ofte er en gave du ikke kan få tilbake. 

La vergen hjelpe deg og ordne opp. Snakk og med vergen og psykologen om hva som kan gjøres for å unngå dette igjen. 

Håper du snart føler deg bedre Kokanova ❤

Skrevet

Endelig fått Mail av vergen, han sender meg penger så får over helga!!!! PUH

AnonymBruker
Skrevet
På 5/3/2017 den 20.46, kovakova skrev:

Har lånt penger fra tre-fire ulike personer og har ingenting å leve for til tyvende..

Trygda kommer den 12. denne måneden.

Anonymkode: a196d...2a0

Gjest Kanuttius
Skrevet
9 timer siden, kovakova skrev:

Endelig fått Mail av vergen, han sender meg penger så får over helga!!!! PUH

Så bra 🎈🎊

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trygda kommer den 12. denne måneden.

Nei, nav har plutselig bestemt seg for at den kommer 16. i stedet. @%#$£ skrotetat!! 

Anonymkode: bbd6f...cd0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nav har plutselig bestemt seg for at den kommer 16. i stedet. @%#$£ skrotetat!! 

Kom den 12. i fjor. Makan!

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom den 12. i fjor. Makan!

Det har akkurat endret det. Psykopat-etat! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...