Gå til innhold

Forventninger til den store dagen??

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Pappa var hjemme Jeg var kanskje 4 år Vi stod på fortauet å så på borgertoget og jeg ville hinke paradis og ble veldig urolig

Husker de som gikk i toget

Tror bare menn dengang

Så lenge lenge siden

Man må passe på som en smed for å holde på små barns interesse selv om så stor dag

Men rart å tenke på i dag

Et godt minne😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke den dagen. Første 17 mai minne er fra det året jeg var 10, da spilte jeg i korps og været ikke bra. Jeg begynte å gråte mens vi marsjerte for jeg var så kald og våt at det var skikkelig vondt.

Anonymkode: 112bb...fb7

yellow ledbetter
Skrevet

17. mai har jeg aldri likt. Masse folk og skrål og støy er det verste jeg vet. Måtte jo delta da jeg var barn, og da jeg selv hadde småbarn, men nå holder jeg meg hjemme og jobber som vanlig. 

Skrevet

Jeg har holdt meg hjemme siden jeg gikk i 6. klasse på barneskolen. De siste 6-7 årene synes jeg det er koselig å ha på TV og se litt stemningen rundt om i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...