Gjest Maggie55 Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 Pappa var hjemme Jeg var kanskje 4 år Vi stod på fortauet å så på borgertoget og jeg ville hinke paradis og ble veldig urolig Husker de som gikk i toget Tror bare menn dengang Så lenge lenge siden Man må passe på som en smed for å holde på små barns interesse selv om så stor dag Men rart å tenke på i dag Et godt minne😊 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 Skrevet 5. mai 2017 Jeg husker ikke den dagen. Første 17 mai minne er fra det året jeg var 10, da spilte jeg i korps og været ikke bra. Jeg begynte å gråte mens vi marsjerte for jeg var så kald og våt at det var skikkelig vondt. Anonymkode: 112bb...fb7 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 5. mai 2017 Skrevet 5. mai 2017 17. mai har jeg aldri likt. Masse folk og skrål og støy er det verste jeg vet. Måtte jo delta da jeg var barn, og da jeg selv hadde småbarn, men nå holder jeg meg hjemme og jobber som vanlig. 0 Siter
Elionoe Skrevet 5. mai 2017 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har holdt meg hjemme siden jeg gikk i 6. klasse på barneskolen. De siste 6-7 årene synes jeg det er koselig å ha på TV og se litt stemningen rundt om i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.