Gjest Maggie55 Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 På mine medisiner står det mot schisofreni og høyt blodtrykk Men jeg er i veldig tvil og har alltid selv vært om dette Skal jeg beskrive schisofreni så kjennes det ut som følelsen av å se på" et vrengt tørket katteskinn "selv om jeg aldri har sett noe sånt takk og lov?? "En følelse av svie "inne i hode som aldri blir borte Vanskelig å sette ord på Er det noen som kjenner seg igjen i dette?? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 28 minutter siden, Maggie55 skrev: På mine medisiner står det mot schisofreni og høyt blodtrykk Men jeg er i veldig tvil og har alltid selv vært om dette Skal jeg beskrive schisofreni så kjennes det ut som følelsen av å se på" et vrengt tørket katteskinn "selv om jeg aldri har sett noe sånt takk og lov?? "En følelse av svie "inne i hode som aldri blir borte Vanskelig å sette ord på Er det noen som kjenner seg igjen i dette?? Kjenner meg igjen av en følelse av svie i hodet, kan faktisk få det i hele nervesystemet. Ryggen brenner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 Finnes det medisiner som blir gitt både mot schizofreni og høyt blodtrykk? Jøss. Trodde man kunne få høyt blodtrykk av disse antipsykotiske medisinene. Anonymkode: 2475c...8e8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mai 2017 Skrevet 4. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det medisiner som blir gitt både mot schizofreni og høyt blodtrykk? Jøss. Trodde man kunne få høyt blodtrykk av disse antipsykotiske medisinene. Anonymkode: 2475c...8e8 De driter i den fysiske helse, selv om det henger sammen. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Jeg ser at de bare drev med eksperimenter i dag Har hatt mye sinne og frustrasjon men har jeg prøvet å finne de ansvarlige har jeg bare blitt feid vekk Jeg prøver bare å ikke bli bitter men prøver å tenke at "selv ikke roboter klarer alt" uten at jeg synes noe er lett på noe måte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 På 5/4/2017 den 19.08, AnonymBruker skrev: Finnes det medisiner som blir gitt både mot schizofreni og høyt blodtrykk? Jøss. Trodde man kunne få høyt blodtrykk av disse antipsykotiske medisinene. Anonymkode: 2475c...8e8 To ulike medisner da. Duh. Anonymkode: 6dae7...29a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.