Gå til innhold

Er dere enig om schisofrenipåstand??

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

På mine medisiner står det mot schisofreni og høyt blodtrykk

Men jeg er i veldig tvil og har alltid selv vært om dette

Skal jeg beskrive schisofreni så kjennes det ut som følelsen av å se på" et vrengt tørket katteskinn "selv om jeg aldri har sett noe sånt takk og lov??

"En følelse av svie "inne i hode som aldri blir borte

Vanskelig å sette ord på

Er det noen som kjenner seg igjen i dette??

stjernestøv
Skrevet
28 minutter siden, Maggie55 skrev:

På mine medisiner står det mot schisofreni og høyt blodtrykk

Men jeg er i veldig tvil og har alltid selv vært om dette

Skal jeg beskrive schisofreni så kjennes det ut som følelsen av å se på" et vrengt tørket katteskinn "selv om jeg aldri har sett noe sånt takk og lov??

"En følelse av svie "inne i hode som aldri blir borte

Vanskelig å sette ord på

Er det noen som kjenner seg igjen i dette??

Kjenner meg igjen av en følelse av svie i hodet, kan faktisk få det i hele nervesystemet. Ryggen brenner. 

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det medisiner som blir gitt både mot schizofreni og høyt blodtrykk? Jøss. Trodde man kunne få høyt blodtrykk av disse antipsykotiske medisinene.

Anonymkode: 2475c...8e8

stjernestøv
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det medisiner som blir gitt både mot schizofreni og høyt blodtrykk? Jøss. Trodde man kunne få høyt blodtrykk av disse antipsykotiske medisinene.

De driter i den fysiske helse, selv om det henger sammen. 

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg ser at de bare drev med eksperimenter i dag

Har hatt mye sinne og frustrasjon men har jeg prøvet å finne de ansvarlige har jeg bare blitt feid vekk

Jeg prøver bare å ikke bli bitter men prøver å tenke at "selv ikke roboter klarer alt" uten at jeg synes noe er lett på noe måte

AnonymBruker
Skrevet
På 5/4/2017 den 19.08, AnonymBruker skrev:

To ulike medisner da. Duh.

Anonymkode: 6dae7...29a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...