Gå til innhold

Hodet blir en sil.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva er det når hodet blir som en sil med store hull? Kanalene åpner seg og det blir press i pannen og i hodet. Burde ikke ap verne meg mot energier? Har jo tatt det noen måneder nå. Nei jeg blir helt dopa og utslitt! 

stjernestøv
Skrevet

Det er greit nok at syner og stemmer forsvinner med medisiner, men det gjør ikke energier :( Og det er mer en ti prosent av det åndelige det, slår jo meg helt ut. 

Skrevet
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er det når hodet blir som en sil med store hull? Kanalene åpner seg og det blir press i pannen og i hodet. Burde ikke ap verne meg mot energier? Har jo tatt det noen måneder nå. Nei jeg blir helt dopa og utslitt! 

Dette har jeg også opplevd da jeg fikk gå ut første gang etter å ha vært på skjerma etter mani med psykose, jeg gråt og gråt og gråt for det kjentes ut som store HULL i hjernen der alt RANT ut!!!!

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Dette har jeg også opplevd da jeg fikk gå ut første gang etter å ha vært på skjerma etter mani med psykose, jeg gråt og gråt og gråt for det kjentes ut som store HULL i hjernen der alt RANT ut!!!!

Her kommer ting inn i hodet :( Jævla psykoser eller hva faen det er, ødelegger jo livet totalt! Jeg har jo vært ute flere ganger, men dette gir seg ikke. Klarer ikke gråte, blir forbanna. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Her kommer ting inn i hodet :( Jævla psykoser eller hva faen det er, ødelegger jo livet totalt! Jeg har jo vært ute flere ganger, men dette gir seg ikke. Klarer ikke gråte, blir forbanna. 

Psykosene bare ødelegger hjernen og lager følelse av hull i hjernen....

stjernestøv
Skrevet

Psykosene bare ødelegger hjernen og lager følelse av hull i hjernen....

Ja jeg er vel ødelagt for alltid nå da :( Ugjennopprettelig skade!

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja jeg er vel ødelagt for alltid nå da :( Ugjennopprettelig skade!

Det føles iallfall sånn 

jeg vet ikke

stjernestøv
Skrevet

Det føles iallfall sånn 

jeg vet ikke

Får bare leve med det da :( 

Skrevet

Jeg bare vet at jeg hadde ikke slike probs med hjernen før denne psykosen for fire fem år siden

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, kovakova skrev:

Jeg bare vet at jeg hadde ikke slike probs med hjernen før denne psykosen for fire fem år siden

Jeg har hatt det før, men det har gitt seg med ap...da har jeg ikke kjent energier mer. Nå er det kronisk. Ble sånn etter sist innleggelse :( 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg har hatt det før, men det har gitt seg med ap...da har jeg ikke kjent energier mer. Nå er det kronisk. Ble sånn etter sist innleggelse :( 

Før slapp jeg ha fornemmelser i hjernemassen i det hele tatt 

men det har bedret seg med tiden

stjernestøv
Skrevet

Før slapp jeg ha fornemmelser i hjernemassen i det hele tatt 

men det har bedret seg med tiden

Ok. Det er over to år siden jeg var innlagt sist. Håper det bedrer seg.

Skrevet

Ap hjelper men sto på ap da jeg fikk det første gangen den gangen på skjerma etter at hadde vært ute en tur

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, kovakova skrev:

Ap hjelper men sto på ap da jeg fikk det første gangen den gangen på skjerma etter at hadde vært ute en tur

Har alltid hjulpet med ap før, så rart det ikke virker nå. Før når jeg tok ap kunne jeg ikke kjenne energier. 

Nicklusheletida
Skrevet
37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har alltid hjulpet med ap før, så rart det ikke virker nå. Før når jeg tok ap kunne jeg ikke kjenne energier. 

Jeg husker at Nhd skrev en gang her på foeumet at jo flere psykoser du har hatt, jo lenger tid vil det ta å komme ut av den.

Da høres det for meg ganske logisk ut at siden du har rotet så mye mmmedisinered medisiner og stadig vekk velger å slutte før du er helt ute av psykosen, så blir det som å starte på nytt igjen og igjen. Du rekker aldri å bli stabil og for hver gang vil det ta lenger og lenger tid.

stjernestøv
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg husker at Nhd skrev en gang her på foeumet at jo flere psykoser du har hatt, jo lenger tid vil det ta å komme ut av den.

Da høres det for meg ganske logisk ut at siden du har rotet så mye mmmedisinered medisiner og stadig vekk velger å slutte før du er helt ute av psykosen, så blir det som å starte på nytt igjen og igjen. Du rekker aldri å bli stabil og for hver gang vil det ta lenger og lenger tid.

Men du tror det vil gå vekk? Det har jo vart i over to år nå.  Nei jeg vet ikke.,.

Endret av stjernestøv
Nicklusheletida
Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men du tror det vil gå vekk? Det har jo vart i over to år nå.  Nei jeg vet ikke.,.

På de to årene har du sluttet med medisiner flere ganger.

Om det kan gå helt vekk vet jeg ikke. Datteren min lærer om akkurat dette i studiet nå. Ganske interessant og jeg lærer litt av henne :)

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

På de to årene har du sluttet med medisiner flere ganger.

Om det kan gå helt vekk vet jeg ikke. Datteren min lærer om akkurat dette i studiet nå. Ganske interessant og jeg lærer litt av henne :)

Bra du lærer av datteren din, skal hun bli lege eller sykepleier?

Hvis det ikke går vekk må jeg jo leve med svært lav toleransegrense, vi fortet oss i butikken i dag likevel ble jeg sånn. 

Nicklusheletida
Skrevet
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra du lærer av datteren din, skal hun bli lege eller sykepleier?

Hvis det ikke går vekk må jeg jo leve med svært lav toleransegrense, vi fortet oss i butikken i dag likevel ble jeg sånn. 

Det første. 

stjernestøv
Skrevet
33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det første. 

Ok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...