Gå til innhold

Alle sier søk hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakta

osv

Men hva er vitsen?

jeg har jo fått wellbutrin. Er ikke annet å gjøre enn å vente på at de skal virke.

Anonymkode: 023d8...709

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring legevakta

osv

Men hva er vitsen?

jeg har jo fått wellbutrin. Er ikke annet å gjøre enn å vente på at de skal virke.

Nei tror ikke det er noe legevakten kan gjøre når du sliter psykisk, med mindre du trenger akutt innleggelse da. Men her hadde vi en psykiater som tok alle andre sine vakter, han gikk rundt å ga folk sprøyter med beroligende i. 

AnonymBruker
Skrevet

De takler ikke høre mine tanker om Guds forvarsler fra 2012

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De takler ikke høre mine tanker om Guds forvarsler fra 2012

Oida, ok. Noe er det best å holde for seg selv..

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lett å holde ut når man er deprimert

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lett å holde ut når man er deprimert

Nei. Får legge deg inn da. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring legevakta

osv

Men hva er vitsen?

Her kommer det jo an på hvilke symptomer du har? Hvis du "kun" er nedstemt, så er det jo greit å vente på virkning av wellbutrin. Dersom du derimot har økt innslag av psykose eller du lurer på om du er i ferd med å bli ordentlig dårlig igjen, så kan det være grunn til å kontakte legevakten. Det de kan tilby er jo enten medisiner eller evt. en innleggelse om det skulle være nødvendig.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte personer burde ikke ha med unge mennesker å gjøre er tanker jeg har gjort meg

De burde holde seg i sin egen liga

Anonymkode: d5110...33d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, frosken skrev:

Her kommer det jo an på hvilke symptomer du har? Hvis du "kun" er nedstemt, så er det jo greit å vente på virkning av wellbutrin. Dersom du derimot har økt innslag av psykose eller du lurer på om du er i ferd med å bli ordentlig dårlig igjen, så kan det være grunn til å kontakte legevakten. Det de kan tilby er jo enten medisiner eller evt. en innleggelse om det skulle være nødvendig.

Venner trodde jeg hadde innslag av psykose, men det har gitt seg nå. Følte bakhodet var kjempestort og altfor tungt å bære og kjente en diger hånd klådde inni hjernen min. Og var opptatt av Guds forvarsler for min helse fra 2012. Og bilder av katter på et forum var rettet mot meg og presset meg som hevn for at jeg skremte katten min i 2002 da jeg var umedisinert og udiagnostisert, så jeg gråt og hylte og katta dreit overalt i redsel. Nå er jeg bare veldig deprimert i kroppen. Vanskelig å holde ut

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...