AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 Ring legevakta osv Men hva er vitsen? jeg har jo fått wellbutrin. Er ikke annet å gjøre enn å vente på at de skal virke. Anonymkode: 023d8...709 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring legevakta osv Men hva er vitsen? jeg har jo fått wellbutrin. Er ikke annet å gjøre enn å vente på at de skal virke. Anonymkode: 023d8...709 Nei tror ikke det er noe legevakten kan gjøre når du sliter psykisk, med mindre du trenger akutt innleggelse da. Men her hadde vi en psykiater som tok alle andre sine vakter, han gikk rundt å ga folk sprøyter med beroligende i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 De takler ikke høre mine tanker om Guds forvarsler fra 2012 Anonymkode: 023d8...709 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: De takler ikke høre mine tanker om Guds forvarsler fra 2012 Anonymkode: 023d8...709 Oida, ok. Noe er det best å holde for seg selv.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 Det er ikke lett å holde ut når man er deprimert Anonymkode: 023d8...709 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett å holde ut når man er deprimert Anonymkode: 023d8...709 Nei. Får legge deg inn da. 0 Siter
frosken Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring legevakta osv Men hva er vitsen? jeg har jo fått wellbutrin. Er ikke annet å gjøre enn å vente på at de skal virke. Anonymkode: 023d8...709 Her kommer det jo an på hvilke symptomer du har? Hvis du "kun" er nedstemt, så er det jo greit å vente på virkning av wellbutrin. Dersom du derimot har økt innslag av psykose eller du lurer på om du er i ferd med å bli ordentlig dårlig igjen, så kan det være grunn til å kontakte legevakten. Det de kan tilby er jo enten medisiner eller evt. en innleggelse om det skulle være nødvendig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 Enkelte personer burde ikke ha med unge mennesker å gjøre er tanker jeg har gjort meg De burde holde seg i sin egen liga Anonymkode: d5110...33d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 Skrevet 27. mai 2017 2 timer siden, frosken skrev: Her kommer det jo an på hvilke symptomer du har? Hvis du "kun" er nedstemt, så er det jo greit å vente på virkning av wellbutrin. Dersom du derimot har økt innslag av psykose eller du lurer på om du er i ferd med å bli ordentlig dårlig igjen, så kan det være grunn til å kontakte legevakten. Det de kan tilby er jo enten medisiner eller evt. en innleggelse om det skulle være nødvendig. Venner trodde jeg hadde innslag av psykose, men det har gitt seg nå. Følte bakhodet var kjempestort og altfor tungt å bære og kjente en diger hånd klådde inni hjernen min. Og var opptatt av Guds forvarsler for min helse fra 2012. Og bilder av katter på et forum var rettet mot meg og presset meg som hevn for at jeg skremte katten min i 2002 da jeg var umedisinert og udiagnostisert, så jeg gråt og hylte og katta dreit overalt i redsel. Nå er jeg bare veldig deprimert i kroppen. Vanskelig å holde ut Anonymkode: 023d8...709 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.