kovakova Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 Begynte på wellbutrin for en stund siden, går på abilify og litium. Wellbutrin øker abilify. Er det det som har skjedd? Jeg hadde skikkelig nedtur og holdt nesten ikke ut, og bakhodet kjentes svært ut ikke til å holde oppe... og en hånd gravde inn i hjernen min. Men her om dagen kjennes hjernen normal ut, hånden er borte, og jeg jobber med CVen min og planlegger skole og praksis . Orker ikke være ufør mer. Skal komme ut i aktivitet i det minste. Tror skolen bli å gå veldig bra siden det bare er to kvelder i uka. Da får jeg tid til praksis og. For å vise fremtidig arbeidsgiver at jeg kan stå i jobb 0 Siter
kovakova Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Skrevet 30. mai 2017 Skal jeg få lov til å være stabil nå!!!!???? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai 2017 Skrevet 30. mai 2017 43 minutter siden, kovakova skrev: Skal jeg få lov til å være stabil nå!!!!???? Håper det, du har slitt lenge nok nå 0 Siter
kovakova Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Skrevet 30. mai 2017 Jeg passer ikke til å være ufør, jeg skal ut i aktivitet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.