Gå til innhold

Rødstrupen en reinkarnasjon av avdøde sønn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

53 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette er en kjempesøt historie. :) Har lest flere ganger om mennesker som har fått besøk av fugler etter at en nær har gått bort, så hvem vet. :) 

Dette har antakelig sammenheng med duer som gjerne symboliserer fred og kjærlighet.

Blomsterfluen
1 minutt siden, Xtra skrev:

Dette har antakelig sammenheng med duer som gjerne symboliserer fred og kjærlighet.

jeg koser meg med å mate duevennene mine i byen. de er snille å skjønne og jeg snakker til dem å klapper dem.

Andreaswell
1 time siden, Lillemus skrev:

Dette er en kjempesøt historie. :) Har lest flere ganger om mennesker som har fått besøk av fugler etter at en nær har gått bort, så hvem vet. :) 

Finnes nok mer mellom himmel og jord som vi vet om :) Mange vil konme med vitenskapen, men den kan jo faktisk ikke gi oss et svar på tyngdekraften heller (Dem burde jeg servert til Kanonføde i diskusjonen ang religion) :P 

Endret av Andreaswell
Blomsterfluen
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Finnes nok mer mellom himmel og jord som vi vet om :) 

ja. det helt spessielle er, at hun og sønnen het robinson til etternavn, og robin betyr rødstrupe på engelsk.

Andreaswell
1 minutt siden, Lillemus skrev:

*klør meg litt i hodet* Formulerte du ikke den setningen litt feil? "Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet" kanskje? ;) 

Hahaa jo det stemmer! Jeg er pinlig trøtt i dag og sitter stresset på et passkontor :P Beklager.

4 minutter siden, Andreaswell skrev:

Hahaa jo det stemmer! Jeg er pinlig trøtt i dag og sitter stresset på et passkontor :P Beklager.

Ikke noe problem, jeg skjønte jo hva du egentlig mente. :) Håper du snart får komme inn og får fiksa deg pass!

Annonse

Andreaswell
14 minutter siden, Lillemus skrev:

Ikke noe problem, jeg skjønte jo hva du egentlig mente. :) Håper du snart får komme inn og får fiksa deg pass!

Gikk overraskende fort! Hadde time 10.35 og var ferdig 10.35. Om man bestiller tidlig går jo dette som en drøm :) 

AnonymBruker
29 minutter siden, Andreaswell skrev:

Finnes nok mer mellom himmel og jord som vi vet om :) Mange vil konme med vitenskapen, men den kan jo faktisk ikke gi oss et svar på tyngdekraften heller (Dem burde jeg servert til Kanonføde i diskusjonen ang religion) :P 

Ifølge Einsteins generelle relativitetsteori er tyngdekraften forårsaket av romtidens (Raumzeit) krumning. I kvantefysikk og partikkelfysikerne opptrer gravitasjonskraften som den virtuelle partikkelen gravitonet.

Anonymkode: 42718...e53

Andreaswell
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ifølge Einsteins generelle relativitetsteori er tyngdekraften forårsaket av romtidens (Raumzeit) krumning. I kvantefysikk og partikkelfysikerne opptrer gravitasjonskraften som den virtuelle partikkelen gravitonet.

Men det er ikke vitenskapelig bevist :) 

Andreaswell
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare spøsmål om tid.

Det har dem sagt i mange år :P Poenget mitt er at det blir for dumt å avfeie troen på noe større enn oss selv, f.eks en gud, fordi det ikke kan bevises, når vi vet at tyngdekraften er der, uten å bevise hvordan.

AnonymBruker
3 minutter siden, Andreaswell skrev:

Det har dem sagt i mange år :P Poenget mitt er at det blir for dumt å avfeie troen på noe større enn oss selv, f.eks en gud, fordi det ikke kan bevises, når vi vet at tyngdekraften er der, uten å bevise hvordan.

Tyngdekraften kan observeres.

Og det er milevis av forskjell på å tro på en høyere skapende kraft ("gud") og det å tro på en personlig gud med god vilje som skriver bøker med påholden penn, blir fornærmet og sint av sex utenfor ekteskap, nakenhet og homofili, sender sin sønn for å frelse menneskeheten, osv.

Det er faktisk langt mer sannsynlig verden er en datasimulasjon, og "gud" er en kvisete tennåringsgutt som har skapt verden på sitt gutterom i en superdatamaskin.

Andreaswell
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyngdekraften kan observeres.

Og det er milevis av forskjell på å tro på en høyere skapende kraft ("gud") og det å tro på en personlig gud med god vilje som skriver bøker med påholden penn, blir fornærmet og sint av sex utenfor ekteskap, nakenhet og homofili, sender sin sønn for å frelse menneskeheten, osv.

Det er faktisk langt mer sannsynlig verden er en datasimulasjon, og "gud" er en kvisete tennåringsgutt som har skapt verden på sitt gutterom i en superdatamaskin.

Sannsynlig ja, men det gjør ikke andre ting usannsynlig :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...