kovakova Skrevet 1. juni 2017 Skrevet 1. juni 2017 51 minutter siden, stjernestøv skrev: Og det gikk bra? Ja 1 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 22 timer siden, stjernestøv skrev: Men hjalp det? Kjenner den kriblingen hele tiden, men er usikker på om det er energier. Nei, jeg tar en nå og går og legger meg. Det er vel den ekstrapyrmidable side effekten som hjelpes minst av akineton og andre slike medisiner. Jeg fikk det pga akutt dystoni, og generell parkinsonisme, det virket det bra på. Endret 2. juni 2017 av Worrysome plenty 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Skrevet 2. juni 2017 10 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Det er vel den ekstrapyrmidable side effekten som hjelpes minst av akineton og andre slike medisiner. Jeg fikk det pga akutt dystoni, og generell parkinsonisme, det virket det bra på. Ja jeg skjelver jo uten at jeg har angst, har bestemt meg for å ta en om kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.