aa-k-j Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 Vil bare ønsker dere alle her inne på forumet en riktig god pinse 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 God pinse til deg også Anonymkode: d2565...a1e 1 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 God pinse hva en nå pinse er for noe 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 .Det vet jeg. Har vokst opp i en pinsemenighet Anonymkode: d2565...a1e 0 Siter
kovakova Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 2 timer siden, Worrysome plenty skrev: God pinse hva en nå pinse er for noe Sier det samme 2 Siter
stjernestøv Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 God pinse til deg og Selv om det er en vanlig helg for meg. 1 Siter
Villanda Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 8 timer siden, aa-k-j skrev: Vil bare ønsker dere alle her inne på forumet en riktig god pinse Det samme til deg! 1 Siter
aa-k-j Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Skrevet 3. juni 2017 Egentlig vanlig (lang)helg for meg også, men de sier det er pinse så da ønsker jeg folk god pinse. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 Det var ting som skjedde i bibelhistorien tror jeg for hundrevis av år siden. Man stod rundt graven i Jesu tid og snakket og drøftet mye om Jesus og hva som var skjedd i den tomme graven hvis jeg husker rett😊 I dag er det flere fridager for mange med godt vær😊 Må være noe politikerne har bestemt🙂 Politikerne er seg selv lik også i våre dager😊 (Moren min har tullet med fjernkontrollen på TV så jeg må løpe før hun vekker hele nabolaget) Det er endelig pinse😊 0 Siter
laban Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, Maggie55 skrev: I dag er det flere fridager for mange med godt vær😊 Må være noe politikerne har bestemt🙂 Disse fridagene ble nok innført den gangen kirken og den dansk-norske kongen hadde stor makt. Jeg tror vi hadde hatt færre fridager hvis påske, himmelfart og pinse hadde vært om høsten i stedet for om våren 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er veldig glad i fridager og synes vi trenger alle fridager vi har hatt og ennå har uansett hvem som kom til å initiere dem Godt for alt som er positivt for oss all😊 Det er som det å bli eldre Også sjels år og alder kan innebære mye positivt Også sjels år og alder har sitt😊 Ingenting er som fridager og pinse😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.