Gå til innhold

Hvordan takle motgang i eksponeringstrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sakte, men sikkert klart å komme meg lengre og lengre utenfor hjemme, men i dag fikk jeg veldig angst og var nesten tilbake til start :(.

Blir så skuffet når jeg fortsatt får så ekstrem angst av å gå rundt hjørnet, hadde håpet dette ikke skulle skje, men man må jo forvente å få litt tilbakegang også.

Noen som har gode råd til hvordan man skal takle og tenke når man møter slik motgang?.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Angstlei skrev:

Har sakte, men sikkert klart å komme meg lengre og lengre utenfor hjemme, men i dag fikk jeg veldig angst og var nesten tilbake til start :(.

Blir så skuffet når jeg fortsatt får så ekstrem angst av å gå rundt hjørnet, hadde håpet dette ikke skulle skje, men man må jo forvente å få litt tilbakegang også.

Noen som har gode råd til hvordan man skal takle og tenke når man møter slik motgang?.

Tenke at dette var ett steg bak - og så blir det to steg frem :) 

Anonymkode: cc1a0...815

AnonymBruker
Skrevet

At en person i angsttrening får angst er som når Marit Bjørgen får melkesyre når hun trener. Det er en nødvendig intensitet for å få fremgang.

Anonymkode: de0ca...a17

Skrevet

I det siste har jeg dessverre ikke orket å presse meg like mye som før, blir fort sliten, deprimert og demotivert :(. 

Tenker hele tiden at jeg burde prøve mer og mer, og når jeg ikke klarer det så blir jeg skuffet og oppgitt.

Må nok prøve å tenke litt annerledes.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...