Angstlei Skrevet 30. juni 2017 Skrevet 30. juni 2017 Har sakte, men sikkert klart å komme meg lengre og lengre utenfor hjemme, men i dag fikk jeg veldig angst og var nesten tilbake til start :(. Blir så skuffet når jeg fortsatt får så ekstrem angst av å gå rundt hjørnet, hadde håpet dette ikke skulle skje, men man må jo forvente å få litt tilbakegang også. Noen som har gode råd til hvordan man skal takle og tenke når man møter slik motgang?. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Angstlei skrev: Har sakte, men sikkert klart å komme meg lengre og lengre utenfor hjemme, men i dag fikk jeg veldig angst og var nesten tilbake til start :(. Blir så skuffet når jeg fortsatt får så ekstrem angst av å gå rundt hjørnet, hadde håpet dette ikke skulle skje, men man må jo forvente å få litt tilbakegang også. Noen som har gode råd til hvordan man skal takle og tenke når man møter slik motgang?. Tenke at dette var ett steg bak - og så blir det to steg frem Anonymkode: cc1a0...815 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 Skrevet 30. juni 2017 At en person i angsttrening får angst er som når Marit Bjørgen får melkesyre når hun trener. Det er en nødvendig intensitet for å få fremgang. Anonymkode: de0ca...a17 1 Siter
Angstlei Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Skrevet 5. juli 2017 I det siste har jeg dessverre ikke orket å presse meg like mye som før, blir fort sliten, deprimert og demotivert :(. Tenker hele tiden at jeg burde prøve mer og mer, og når jeg ikke klarer det så blir jeg skuffet og oppgitt. Må nok prøve å tenke litt annerledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.