Gå til innhold

NHD!

Gjest Tussi17

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi17

Vet du......jeg er så letta......

ENDELIG noen som tar meg på alvor, og som ikke tar det som om "ja men alle har det sånn. Det er helt normalt......bla bla bla".

Ikke at jeg mener at "nei de er ikke enige med meg, de tror ikke det er det og det som feiler meg......derfor tar de meg ikke alvorlig", men det jeg egentlig bare ville....var å få et svar på noen som hadde greie på sånne ting. En psykolog,lege,spesialist.....et eller annet.

Og jeg har jo fått et svar. At ting er ikke som de skal være. Og nå vet jeg iallefall det.....og det godt å vite. Jeg hadde rett likevel. Det var som jeg trodde. Det er bare det at alle gir meg så forskjellige svar, så jeg blir helt forvirra og ja.....jeg vet ikke hva. Men.....som sagt.....jeg har jo fått en svar....og nå skal jeg jobbe videre med det. Jeg skal finne det ut. Jeg vil ha en diagnose......for jeg tror jeg vil føle meg veldig letta dersom jeg endelig finner ut hva det er som gjør at jeg er sånn (visst du skjønner hva jeg mener da).

Men tusen takk for at du svarte. Det hjalp. Jeg ble faktisk så letta over å bli tatt på alvor at det rant noen tårer.

Du synst sikkert jeg virker helt teit og dum....(og det er jo jeg også.....sikkert).....men takk likevel :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42193-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har lyst til å legge til at dersom du får en skikkelig utredning, er det svært stor mulighet for at du kan få en behandling som gjør deg helt bra.

Lykke til :-)

PS. Et råd for resten av livet: Det er ikke lurt å spørre "alle" om alt. Spør legen om sykdom, bilmekanikeren om girkassen osv. DS.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42193-nhd/#findComment-158083
Del på andre sider

Gjest Tussi17

Jeg har lyst til å legge til at dersom du får en skikkelig utredning, er det svært stor mulighet for at du kan få en behandling som gjør deg helt bra.

Lykke til :-)

PS. Et råd for resten av livet: Det er ikke lurt å spørre "alle" om alt. Spør legen om sykdom, bilmekanikeren om girkassen osv. DS.

Ehm......hva mener du med ordet utredning?

Tror du misforstod litt. Er ikke sånn at jeg snakker med alle. Jeg har gått til PPT, går til lege, pg til rådgiver (hun kan mye om dette med psykologi, så så hun er nesten som en sosionom for meg).

Uansett.....detter er jo ikke sånn viktig da, men jeg ville bare si ifra......

For jeg snakker nok ikke f.eks. med tannlegen, og butikkdama,og bussjåføren om mine problemen, men med sånne folk som man kan snakke med (som jeg nevnte ovenfor) :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42193-nhd/#findComment-158131
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...