Gå til innhold

Bøhler om innvandringsrapport: – Vi må ta det som en varsellampe

Anbefalte innlegg

Innvandring vil stå for halve Norges befolkning i 2100 og koste 10.000 kroner ekstra i skatt per person årlig fra 2025, ifølge ny forskning. – Vi må stille klarere krav til integrering, sier Jan Bøhler (Ap).

https://www.nrk.no/norge/bohler-om-innvandringsrapport_-_-vi-ma-ta-det-som-en-varsellampe-1.13678607

Stem FrP på mandag!

Anonymkode: f7939...463

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ignorante.

Plutselig kommer en norkorea bøling inn i landet og vil teste bomber... vi må lage underjordiske bonkerser snarest.

Kan ikke bøler dra til Rinkeby og stille krav der, og se om de følger rådene eller steiner han til han flykter? :D  Tror jeg vet hva som skjer :) 

Inntil en finner en løsning er en pause i innvandringen nødvendig , desverre. De gode ideene virker ikke i praksis så langt så da får en forske og finne på bedre løsninger også implementere dem og deretter strate opp igjenn med dette masseinnvandringsprosjektet/kulturell berikelse greia eventuelt dersom en finner en løsning

Anonymkode: 0a6e9...885

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stem FrP på mandag!

Ja er synd men ser ut som det er eneste alternativ. Synd det skal være slik for FRP troller ganske mye helst skulle jeg stemt på et ordentlig OG innvandringsklritisk parti, men det finnes ikke av en eller annen merkelig grunn :S 

Worrisome Plenty
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke bøler dra til Rinkeby og stille krav der, og se om de følger rådene eller steiner han til han flykter? :D  Tror jeg vet hva som skjer :) 

Bøhler har jeg respekt for. Han bor mitt i en av Norges mest innvandrer-dominerte drabantbyer, nemlig Furuset. Det er ved siden av holmlia det mest innvandrer-tette området i Norge.

Innvandrings-liberale som flytter fra Oslos drabantbyer, til krittihvite forsteder, derimot. De liker jeg mindre.

Jeg tar av og til buss til Furuset, og der er det langt mellom blekingene.

Endret av Worrysome plenty

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...