AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Hei! Er en ungdom som sliter med akne. Har slitt med det siden 6.klasse, og går nå på videregående. Har prøvd en del for å gjøre det bedre. Dratt til hudlegen og gått på antibiotika, men til ingen nytte. Vet at det er hormonelt, men i det siste har jeg opplevd å få en del kviser på kinnene og bort mot ørene, noe som ikke har pleid å skje før. Det ser ut som vanlige kviser, bortsett fra at det klør og svir. Ikke konstant, men et par ganger daglig. Vet ikke om dette er vanlig, eller om jeg burde ta en nærmere titt hos legen, så han/hun kan se selv. Resten av ansiktet er bra, skuldrene er også bra. Det er bare kinnene og ut som jeg sliter med. Tenkte først at det kanskje er noe allergireaksjon, men har aldri hatt noen allergier før. Anonymkode: 60e19...019 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423545-akne-utslett-eller-allergireaksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.