Gå til innhold

Rådet for psykisk helse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare få sagt at jeg ikke skjønner hva denne nye forsiden er å juble over... Den er helt ok for meg, men det var den gamle også. Den gamle teksten er tatt vekk + div "tegn uttrykk", denne nye har flere linker. At denne nye er mer "verdig" oss brukere synes jeg er tull & tøys.

Forsiden VAR og ER ok. (Skal mer til for å begeistre meg...)

Er forøvrig enig at psykiateren her inne gjør en fin - fin jobb og at dette nettstedet er bra!

Gjest Simen IT ansvarlig i rådet for psykisk h

Hei Magna

Dette var en hyggelig tilbakemelding! Grunnen til at vi endret sider var at de gamle ble for tungvindte å oppdatere. Nå har vi en asp-løsning med publiseringssystem som gjør at jeg slipper å tenke på sidene mer. :-)

Vi setter forøvrig pris på tilbakemeldinger, både ris og ros. Du/dere kan gjerne maile webredaktøren eller sende en mail til [email protected]

Gjest Simen IT ansvarlig i rådet for psykisk h

Må bare få sagt at jeg ikke skjønner hva denne nye forsiden er å juble over... Den er helt ok for meg, men det var den gamle også. Den gamle teksten er tatt vekk + div "tegn uttrykk", denne nye har flere linker. At denne nye er mer "verdig" oss brukere synes jeg er tull & tøys.

Er forøvrig enig at psykiateren her inne gjør en fin - fin jobb og at dette nettstedet er bra!

Den gamle forsiden hadde kanskje et noe mer spenstig design, men den nye er forhåpentligvis mer brukervennlig.

De gamle tekstene og artiklene fra bladet "Psykisk Helse" vil bli lagt ut igjen hvis vi får tid til det.

Du gir fra deg typisk surt oppgulp som jeg hater. Alltid er det slike oppgulp å få når en uttrykker en glede. Jeg blir kvalm av det.

Lykke til videre med dine typiske olanordmann- ord. Missnøye kan vi nordmenn og vi har store vansker med å gi ros.

Annonse

Er ikke særlig god med slike adresser, men det kommer opp under "sponsorinformasjon" her hos doktoronline. Da kan du jo legge den til under favoritter om du vil. Mye bra informasjon om du vil....

P.S. glemte å si at det er også en link fra startfeltet her på psykiatriforumet, der hvor NHD presenteresD.S.

Du gir fra deg typisk surt oppgulp som jeg hater. Alltid er det slike oppgulp å få når en uttrykker en glede. Jeg blir kvalm av det.

Lykke til videre med dine typiske olanordmann- ord. Missnøye kan vi nordmenn og vi har store vansker med å gi ros.

Ærlig talt! Hva er ditt problem da?? Takler ikke du at andre mennesker har andre meninger enn deg? Er det forbudt i dette landet å være uenig i en beskrivelse der du utroper denne førstesiden som "endelig som er psykiatriens brukere verdig". Hvem som gir mest surt oppgulp kan jammen diskuteres... JADA, du kan bare uttrykke glede så mye du vil over denne nye siden, men den som til sist oppfører seg som typisk ola norkjærring er deg. Tåler du ikke at noen andre er uenige med deg. OBS OBS fikk du med deg i mitt første innlegg at jeg også var ENIG med deg.....??

Du bruker ord som HATER, OPPGULP, KVALM, MISSNØYE...

Lurer på hvem som har mest behov for å spre dritt rundt seg pga en uenighet om en side.

Ønsker deg også lykke til. Jeg ønsker aldri mine medmennesker noe vondt. Ønsker deg alt godt Magna! Så håper jeg ikke du tolker dette også som surt oppgulp.

Ærlig talt! Hva er ditt problem da?? Takler ikke du at andre mennesker har andre meninger enn deg? Er det forbudt i dette landet å være uenig i en beskrivelse der du utroper denne førstesiden som "endelig som er psykiatriens brukere verdig". Hvem som gir mest surt oppgulp kan jammen diskuteres... JADA, du kan bare uttrykke glede så mye du vil over denne nye siden, men den som til sist oppfører seg som typisk ola norkjærring er deg. Tåler du ikke at noen andre er uenige med deg. OBS OBS fikk du med deg i mitt første innlegg at jeg også var ENIG med deg.....??

Du bruker ord som HATER, OPPGULP, KVALM, MISSNØYE...

Lurer på hvem som har mest behov for å spre dritt rundt seg pga en uenighet om en side.

Ønsker deg også lykke til. Jeg ønsker aldri mine medmennesker noe vondt. Ønsker deg alt godt Magna! Så håper jeg ikke du tolker dette også som surt oppgulp.

Ingen flere kommentarer fra min side!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...