Gå til innhold

Stappe i meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, elina777 skrev:

Egentlig mistet alt håp, vil bare stappe i meg junk 

dør snart av fedme so be it

kan ikke leve med litium kan ikke leve uten 

Regner med at det har blitt forsøkt med andre typer medisiner enn kun Litium?

Når det gjelder å "stappe i seg junk", så har jeg funnet ut for mitt eget vedkommende, at jeg for en stund bare lar meg rive med av slike lyster. Og at det faktisk er helt ok. For er det det som skal til for å føle meg bedre, so be it. Hvem bryr seg uansett, liksom? Heldigvis kommer det bedre perioder igjen hvor motivasjonen til å spise sunnere og misjonere mer er tilstede. I alle fall er det sånn for meg. Og da er det ikke så farlig at jeg innimellom overspiser og spiser mye junk. Jeg har kanskje en type spiseforstyrrelse (?).

Nå har ikke jeg sett deg i RL, men jeg tviler på at du snart dør av fedme. Har legen din sagt noe om at du er alvorlig overvektig, og at du vil dø snart hvis ikke du går ned i vekt? Eller er det bare slik du selv føler det? 

Jeg ser noen ganger på " My 600 lb- life" på TV, og der er det personer som vil dø av fedme om ikke de snur. Tipper at du ikke er der. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423936-stappe-i-meg/#findComment-3805264
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Egentlig mistet alt håp, vil bare stappe i meg junk 

dør snart av fedme so be it

kan ikke leve med litium kan ikke leve uten 

Føler med deg.

Jeg blir også sulten av medisinene, men da jeg gikk på høyre dose med quetiapin så ble jeg helt sprø. Spiste og spiste. Måtte bare trappe ned. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423936-stappe-i-meg/#findComment-3805265
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...