Gå til innhold

Folk som snakker ned om innvandrere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

hehe , ... ja hva forventer man? Det var ikke bare kvinner der, men det var noen få menn iblant som forsøkte seg på kvinnene. Menn lagde tråder der for å få sympati hos kvinnene, og kvinnene var etter... Men det er et kvinneforum, og det burde vært et likestillt forum. Så hva kan man forvente? Ingenting :D 

Hva er et likestillt forum?

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et likestillt forum?

Anonymkode: c3ee0...071

Hehe... jeg mener at det var uansett damer og menn der inne, og det behøvde ikke bare hete kvinneguiden siden det var begge kjønn der. Det kunne hete "dramaguiden" :D hahaha... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mari Y skrev:

Ja. Jeg gjorde faktisk det. Men det er er altså ikke poenget jeg forsøker å få frem. Du ser vel egentlig det selv at kommentarer som 'typisk innvandrerstil' eller ' nå tar muslimene over' er så veldig smart å skrive? Eller påstår du at slike kommentarer er reflektert? For innvandringsskepsis eller ikke.  Noen ting blir faktisk for  idiotisk å skrive. At du skulle ha et problem med at jeg påpeker det, er ikke mitt tap. 

Ja, det er langt ifra det dummeste jeg har hørt ihvertfall, med tanke på hva som skjer i f.eks Sverige. Skal vi bare lukke øynene for det? Og jeg har ikke noe problem med noe av det du påpeker, jeg bare forteller det at du overhode ikke er noe bedre enn de du rakker ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Enig med deg. Jeg opplevde ganske mye på kvinneguiden at noen virket til å være veldig ute etter å finne mest mulig "dritt" på både meg og andre. Altså noen var veldig etter å forsøke å finne noe "ondt" i andre. Og så satt de der å dramatiserte ting. De blåste opp debatter og vrengte alt om til å virke helt forferdelig. De var veldig ute etter å legge over på andre at de var ondskapsfulle personer. Også var det sånn at de var flere som dannet fan-grupper osv.  Altså noen slo seg sammen som om de var med i samme sekt, og forsøkte å vrenge svake brukere om til å være ondskapsfulle. Du har gjerne sett en del av det selv. 

Uff, de kan ikke ha det godt med seg selv. Slike mennesker er tapere i mine øyne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Ja, det er langt ifra det dummeste jeg har hørt ihvertfall, med tanke på hva som skjer i f.eks Sverige. Skal vi bare lukke øynene for det? Og jeg har ikke noe problem med noe av det du påpeker, jeg bare forteller det at du overhode ikke er noe bedre enn de du rakker ned på.

Litt merkelig hvor du har dratt den konklusjonen. Så fordi jeg synes det er teit å gre alle muslimer eller innvandrere under én kam, så var alt liksom greit? Ikke mitt problem at du ikke klarer å se forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du syntes ikke du generaliserer litt mye nå, selv? Jeg er temmelig sikkert på at flertallet på KG oppfører seg eksemplarisk.

Anonymkode: c3ee0...071

Det er ganske mye skittkasting der inne. Ofte typisk for nettforum, men jeg tror det har noe med at Kvinneguiden er Norges største. Så det tiltrekker seg mennesker av alle typer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er ganske mye skittkasting der inne. Ofte typisk for nettforum, men jeg tror det har noe med at Kvinneguiden er Norges største. Så det tiltrekker seg mennesker av alle typer. 

Det er bare litt morsomt at du klager på generaliseringer om innvandrere, mens du syntes det er helt på sin plass å gjøre same med KG sine brukere.

Men men.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare litt morsomt at du klager på generaliseringer om innvandrere, mens du syntes det er helt på sin plass å gjøre same med KG sine brukere.

Men men.

Anonymkode: c3ee0...071

Det er ut ifra en generell observasjon. Det gjelder ikke alle, men det er ingen underdrivelse at det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Y skrev:

Litt merkelig hvor du har dratt den konklusjonen. Så fordi jeg synes det er teit å gre alle muslimer eller innvandrere under én kam, så var alt liksom greit? Ikke mitt problem at du ikke klarer å se forskjellen. 

Hvilken konklusjon? Skjønner ikke hva du snakker om jeg, hva mener du med  "alt greit"? Og hvorfor er du så opptatt av hvem som har, og ikke har, et problem? Det blir liksom så meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Y skrev:

Det er ganske mye skittkasting der inne. Ofte typisk for nettforum, men jeg tror det har noe med at Kvinneguiden er Norges største. Så det tiltrekker seg mennesker av alle typer. 

"Typisk nettforum" liksom? Hmm, høres da skremmende likt ut som "typisk innvandrerstil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trine skrev:

"Typisk nettforum" liksom? Hmm, høres da skremmende likt ut som "typisk innvandrerstil".

Hvis du ikke har vært der inne å sett selv, så anbefaler jeg at du gjør det. I stedet for å skulle sitte her å kverulere fordi du 'finner' noe å bli fornærma over, og kaster bort ufattelig mye tid på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Trine skrev:

Hvilken konklusjon? Skjønner ikke hva du snakker om jeg, hva mener du med  "alt greit"? Og hvorfor er du så opptatt av hvem som har, og ikke har, et problem? Det blir liksom så meningsløst.

Forskjell på skrive 'teit' og 'greit'. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skal kaste bort tid på noe jeg har gjentatt i det uendelige, men jeg prøver igjen: Det er forskjell på å være kritisk til innvandring og holdninger som grer alle innvandrere under én kam. Det er også forskjell på å argumentere skikkelig og å komme med fakta, og det å faktisk ytre ting som er det reneste idioti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvis du ikke har vært der inne å sett selv, så anbefaler jeg at du gjør det. I stedet for å skulle sitte her å kverulere fordi du 'finner' noe å bli fornærma over, og kaster bort ufattelig mye tid på det. 

Har ikke blitt fornærmet over noe som helst jeg. Skjønner ikke hvorfor du tror jeg er fornærmet. Litt oppgitt er jeg kanskje, siden du ikke klarer svare på et eneste spørsmål, men det er egentlig ikke så viktig. Du kommer ikke til å se selv at du ikke er noe bedre enn de du klager på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Trine skrev:

Har ikke blitt fornærmet over noe som helst jeg. Skjønner ikke hvorfor du tror jeg er fornærmet. Litt oppgitt er jeg kanskje, siden du ikke klarer svare på et eneste spørsmål, men det er egentlig ikke så viktig. Du kommer ikke til å se selv at du ikke er noe bedre enn de du klager på uansett.

Fordi det du skriver har ikke noe med poenget å gjøre. Jeg skjønner ikke at du ikke klarer å se det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Forskjell på skrive 'teit' og 'greit'. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skal kaste bort tid på noe jeg har gjentatt i det uendelige, men jeg prøver igjen: Det er forskjell på å være kritisk til innvandring og holdninger som grer alle innvandrere under én kam. Det er også forskjell på å argumentere skikkelig og å komme med fakta, og det å faktisk ytre ting som er det reneste idioti. 

Hæ? Du skrev " Så fordi jeg synes det er teit å gre alle muslimer eller innvandrere under én kam, så var alt liksom greit?"

Ja, og i denne tråden har andre kommet med fakta, men det har ikke du. Og i samme slengen som du kritiserer de som drar alle innvandrere under samme kam, drar du alle i kvinneguiden under samme kam.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Fordi det du skriver har ikke noe med poenget å gjøre. Jeg skjønner ikke at du ikke klarer å se det? 

Så hva er poenget ditt da? Du klager gjentatte ganger over at folk generalserer og snakker nedlatende, samtidig som du selv generaliserer og snakker nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trine skrev:

Hæ? Du skrev " Så fordi jeg synes det er teit å gre alle muslimer eller innvandrere under én kam, så var alt liksom greit?"

Ja, og i denne tråden har andre kommet med fakta, men det har ikke du. Og i samme slengen som du kritiserer de som drar alle innvandrere under samme kam, drar du alle i kvinneguiden under samme kam.

 

Fordi det folk her inne drar frem her inne har ikke noe med poenget jeg forsøker å belyse å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trine skrev:

Så hva er poenget ditt da? Du klager gjentatte ganger over at folk generalserer og snakker nedlatende, samtidig som du selv generaliserer og snakker nedlatende.

Fordi at kommer man med dumme uttalelser så er det dumt. Det betyr ikke at alle som er kritiske til innvandring er dumme. Det betyr at er man klok og har litt i hodet, så skriver man ikke ting som 'typisk innvandrerstil', eller 'nå tar muslimene over'. Er dette vanskelig å skjønne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Y skrev:

Det er ut ifra en generell observasjon. Det gjelder ikke alle, men det er ingen underdrivelse at det er det. 

Nettopp det samme kan en si om visse grupper innvandrere også.

Lykke til.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mari Y skrev:

Fordi det folk her inne drar frem her inne har ikke noe med poenget jeg forsøker å belyse å gjøre. 

Den forstod jeg ingen ting av.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...