Gå til innhold

Folk som snakker ned om innvandrere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp det samme kan en si om visse grupper innvandrere også.

Lykke til.

Anonymkode: c3ee0...071

Ja. Men ikke alle. Det er forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Ja. Men ikke alle. Det er forskjellen. 

Ingen som har påstått det gjelder "alle".

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den forstod jeg ingen ting av.

Anonymkode: c3ee0...071

Da forstod du ikke mye 😂. At man tar opp kritiske spørsmål vedrørende innvandring, og at man gjør det på en intelligent måte er da vesentlig noe helt annet enn skittkasting eller kommentarer som overhodet ikke er oppegående å skrive. Siden når er det smart å lire av seg ting som ikke henger på greip i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har påstått det gjelder "alle".

Anonymkode: c3ee0...071

Nei, men folk på Facebook, Kvinneguiden og f eks i denne gruppa jeg er med i kan finne på å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Nei, men folk på Facebook, Kvinneguiden og f eks i denne gruppa jeg er med i kan finne på å gjøre det. 

Har aldri sett noen på KG gjøre det.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Siden når er det smart å lire av seg ting som ikke henger på greip i det hele tatt? 

Slik du pleier å gjøre?

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom gjerne med et eksempel.

Anonymkode: c3ee0...071

Har sett mer enn nok av slike kommentarer som 'muslimer tar over Norge', folk som lenker til en artikkel og kunngjør ett eller annet uten å forholde seg til det som faktisk står i den artikkelen. Men det er bare å gå inn på et hvilket som helst innlegg som dreier seg om innvandring å se. Selv har jeg debattert flere av dem hundrevis av ganger. Så dette er jeg godt kjent med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke noe som er vanskelig med å se, så enten overser man det bevisst eller man tar seg ikke bryet å lese det. Det er mye nedsettende kommentarer om homofile og funksjonshemmede der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Det er overhodet ikke noe som er vanskelig med å se, så enten overser man det bevisst eller man tar seg ikke bryet å lese det. Det er mye nedsettende kommentarer om homofile og funksjonshemmede der også. 

Men du kommer selv med nedsettende kommentarer om KG-brukerne. Kaste sten i glasshus er ikke lurt.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mari Y skrev:

Har sett mer enn nok av slike kommentarer som 'muslimer tar over Norge', folk som lenker til en artikkel og kunngjør ett eller annet uten å forholde seg til det som faktisk står i den artikkelen. Men det er bare å gå inn på et hvilket som helst innlegg som dreier seg om innvandring å se. Selv har jeg debattert flere av dem hundrevis av ganger. Så dette er jeg godt kjent med. 

Det er sikkert et par råtne epler der som ellers i samfunnet (inkludert innvandrere).

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari Y ser på seg selv som oppegående. Vi andre vi tviler. Virker noe vel, ureflektert. Eller etter hennes eget språk uintelligent.

Anonymkode: e4c1e...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert et par råtne epler der som ellers i samfunnet (inkludert innvandrere).

Anonymkode: c3ee0...071

Det er nok gjerne et par mennesker der som samler seg for å klage på hvor lite dem liker innvandrere osv. De representerer ikke Norges befolkning overhodet, men de 'finner' nettet som arena ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mari Y ser på seg selv som oppegående. Vi andre vi tviler. Virker noe vel, ureflektert. Eller etter hennes eget språk uintelligent.

Anonymkode: e4c1e...fa0

Det er lov å tro at jeg ser meg selv sånn, selv om det ikke skulle stemme😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...