Gå til innhold

Folk som snakker ned om innvandrere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du kommer selv med nedsettende kommentarer om KG-brukerne. Kaste sten i glasshus er ikke lurt.

Anonymkode: c3ee0...071

Ikke alle, men ganske mange av dem(og ikke helt uten grunn). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mari Y ser på seg selv som oppegående. Vi andre vi tviler. Virker noe vel, ureflektert. Eller etter hennes eget språk uintelligent.

Anonymkode: e4c1e...fa0

Nei, jeg tror egentlig ikke noe som helst. At du synes jeg virker ureflektert er isåfall ikke mitt problem. Og å omtale folk i tredjeperson er i hvertfall ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mari Y skrev:

Ikke alle, men ganske mange av dem(og ikke helt uten grunn). 

Hvor mange da?

Og ikke alle utlendinger er kriminelle, men de er overrepresentert i norske fengsler.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mari Y ser på seg selv som oppegående. Vi andre vi tviler. Virker noe vel, ureflektert. Eller etter hennes eget språk uintelligent.

Anonymkode: e4c1e...fa0

Hun har malt seg inn i et hjørne nå.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange da?

Og ikke alle utlendinger er kriminelle, men de er overrepresentert i norske fengsler.

Anonymkode: c3ee0...071

Dumt spørsmål. Jeg kan jo ikke gå rundt å telle alt folk skriver. Men det er mer enn nok å ta av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Dumt spørsmål. Jeg kan jo ikke gå rundt å telle alt folk skriver. Men det er mer enn nok å ta av. 

Du kommer med synsing om at det er så mange slike på KG. Du aner ikke engang hvor mange brukere KG har. Du gjør akkurat samme feilen du hevder innvandringsmotstanderne gjør.

Så sånn er nok det.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble kastet ut av KG? Mener å huske du sa det Mari Y? Kanskje du har en slem debattstil? Det er fort gjort og glemme seg...

Anonymkode: e4c1e...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer med synsing om at det er så mange slike på KG. Du aner ikke engang hvor mange brukere KG har. Du gjør akkurat samme feilen du hevder innvandringsmotstanderne gjør.

Så sånn er nok det.

Anonymkode: c3ee0...071

Hvorfor skal man vite hvor mange det er da inne? Det er da ingen som kaster bort tid på å vite. Du trenger ikke vite det for å se hvor mye tull som skrives der. 

'du bruker samme logikk som innvandringsmotstanderne'. Ikke så lenge jeg klarer å diskutere med en person som er noenlunde gjennomtenkt i sine meninger og baserer det mer på fakta enn egne fordommer, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble kastet ut av KG? Mener å huske du sa det Mari Y? Kanskje du har en slem debattstil? Det er fort gjort og glemme seg...

Anonymkode: e4c1e...fa0

Tror det er bare folk som ikke liker en del ting jeg har skrevet der inne. Ellers var det fordi jeg opprettet noen tråder om pedofili, og det fallt visst ikke helt i god jord. Kan være at folk masserapporterer til administrasjonen, like greit som at man er usaklig, også. Og at moderatorene gir etter for press. Jeg gir kanskje motvekt til folks ståsted på enkelte kommentarer, og det er ikke nødvendigvis så populært alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mari Y skrev:

Tror det er bare folk som ikke liker en del ting jeg har skrevet der inne. Ellers var det fordi jeg opprettet noen tråder om pedofili, og det fallt visst ikke helt i god jord. Kan være at folk masserapporterer til administrasjonen, like greit som at man er usaklig, også. Og at moderatorene gir etter for press. Jeg gir kanskje motvekt til folks ståsted på enkelte kommentarer, og det er ikke nødvendigvis så populært alltid. 

Nei, det er alltid de andres feil.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvorfor skal man vite hvor mange det er da inne? Det er da ingen som kaster bort tid på å vite. Du trenger ikke vite det for å se hvor mye tull som skrives der. 

'du bruker samme logikk som innvandringsmotstanderne'. Ikke så lenge jeg klarer å diskutere med en person som er noenlunde gjennomtenkt i sine meninger og baserer det mer på fakta enn egne fordommer, nei. 

Du generaliserer på akkurat samme måte som de du anklarer for å gjøre det.

Case closed.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du generaliserer på akkurat samme måte som de du anklarer for å gjøre det.

Case closed.

Anonymkode: c3ee0...071

Ærlig talt, dette blir dumt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er alltid de andres feil.

Anonymkode: c3ee0...071

Men det er ikke helt umulig at det er det som kan ha skjedd her, isåfall. Man skal ikke utelukke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Ærlig talt, dette blir dumt 

Blir det dumt å forholde seg til faktiske realiteter?

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mari Y skrev:

Uff, de kan ikke ha det godt med seg selv. Slike mennesker er tapere i mine øyne 

Helt enig. Det er de. Folk som skal slenge drit til andre om at de er onde osv... de får virkelig se seg selv også. Enig med deg. Er alltid noen ... spesiellt på kvinneguiden som elsker å dramatisere andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvorfor skal man vite hvor mange det er da inne? Det er da ingen som kaster bort tid på å vite. Du trenger ikke vite det for å se hvor mye tull som skrives der. 

Selvfølgelig er det relevant (og hvem er du som skal avgjøre ha som er tull? Kanskje du ble kastet ut pga tull? Hvem vet). La oss si det er 30-40-50 hardcore innvandringsmotstandere der som kupper alle slike tråder. De utgjør likevel anslagsvis mindre enn 1 promille av brukerene på KG. Se dette tallet i forhold til andel kriminelle innvandere, som du med rette sier utgjør et lite mindretall. Disse KG folka utføre et forsvinnende lite antall, selv om du får det til, på din nedlatende måte, at disse er i flertall der. Prøv å være litt konsekvent da.

 

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Helt enig. Det er de. Folk som skal slenge drit til andre om at de er onde osv... de får virkelig se seg selv også. Enig med deg. Er alltid noen ... spesiellt på kvinneguiden som elsker å dramatisere andre. 

Det finnes dramaqueens her også.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det dumt å forholde seg til faktiske realiteter?

Anonymkode: c3ee0...071

Nei, men det for dumt å argumentere mot noe jeg ikke har påstått 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det relevant (og hvem er du som skal avgjøre ha som er tull? Kanskje du ble kastet ut pga tull? Hvem vet). La oss si det er 30-40-50 hardcore innvandringsmotstandere der som kupper alle slike tråder. De utgjør likevel anslagsvis mindre enn 1 promille av brukerene på KG. Se dette tallet i forhold til andel kriminelle innvandere, som du med rette sier utgjør et lite mindretall. Disse KG folka utføre et forsvinnende lite antall, selv om du får det til, på din nedlatende måte, at disse er i flertall der. Prøv å være litt konsekvent da.

 

Anonymkode: c3ee0...071

Det blir selvfølgelig for dumt å sitte å telle antall brukere på et forum. Det er nok å ha vært der inne lenge nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...