FjellOgDalar Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg lurer på dette fordi det er en kraftig interaksjon mello de to (Orfiril øker nivået av Lamictal - enkelt sagt). Min psykiater har sagt at Orfiril kanskje hadde vært den beste stemningsstabilisatoren for meg, men så er han litt lite lysten på å legge om så det lar seg gjøre. Jeg har epilepis som er godt regulert (=anfallsfri i årevis på Lamictal og Rivotril). Nå tar jeg endatil Nevrontin etter jeg klarte å pådra meg en smertefull nerveskade. Men nå lurer jeg da på om noen har vært igjennom dette - som står på både Lamictal og Orfiril samtidig og om det var veldig mye styr å få det til i praksis? Jeg vet jo at epilepsipasienter noen ganger bruker begge... Og jeg er lei av psykdomsutbruddene mine som kommer anyway. Dette året har ikke vært bra og jeg har vært en del innlagt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424243-noen-her-som-har-begynt-p%C3%A5-orfiril-mens-de-bruker-lamictal-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.