AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Tidligere år har NHD kommet med noen kloke råd hvordan "overleve" jula.. Finner ikke dette innlegget, kan noen hjelpe? Jeg SLITER og trenger råd hvordan komme seg igjennom dette.. Anonymkode: ae149...dc9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Lytt mer enn du prater. Hvis noen er ufine, vær glad for at det ikke er du som er slik. Sørg for å få frisk luft hver dag. Noe i den dur pluss litt mer jeg ikke husker. God jul 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 God som gull år etter år. Anonymkode: af373...77f 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 http://forum.doktoronline.no/topic/415618-god-jul/?tab=comments#comment-3742340 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg liker ikke NHD. Og unngår av prinsipp å lese hans innlegg! Jeg syntes han hadde noen ordentlig sære og kontroversielle meninger som jeg mener ikke hører hjemme hos en psykiater Anonymkode: 91756...5b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke NHD. Og unngår av prinsipp å lese hans innlegg! Jeg syntes han hadde noen ordentlig sære og kontroversielle meninger som jeg mener ikke hører hjemme hos en psykiater Anonymkode: 91756...5b7 Jeg har møtt nhd mange ganger. Jeg har aldri møtt noen som er så hjelpsom som han, og han fortjener etter min mening ikke negativ kritikk. Han har virkellg hjulpet mange. Han er også en ordentlig morsom, varm og trivelig kar og som er meget dyktig i sitt fag. Men du må selvsagt få ha din mening om han, det har vel de fleste her inkl meg. Anonymkode: 6bbca...a7d 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg tror han kunne opptfattes som litt brysk fordi han her inne måtte være fhv kort i sine svar. Hvis nhd skulle lagt sjela i oppløftende hyggelige svar hadde han nok ikke hatt tid til som egentlige jobb. Valget var nok enkelt, gi korte tydelige svar som vi kunne ta med oss videre. Savner å ha han her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 6 timer siden, BamseLiten skrev: Jeg tror han kunne opptfattes som litt brysk fordi han her inne måtte være fhv kort i sine svar. Hvis nhd skulle lagt sjela i oppløftende hyggelige svar hadde han nok ikke hatt tid til som egentlige jobb. Valget var nok enkelt, gi korte tydelige svar som vi kunne ta med oss videre. Savner å ha han her. Det stemmer. Han er ikke slik i hele tatt, men svarene hans kan tolkes slik fordi de er korte og presise. Anonymkode: 6bbca...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Han er ikke slik i hele tatt, men svarene hans kan tolkes slik fordi de er korte og presise. Anonymkode: 6bbca...a7d Og det vet du fordi.. du er NHD? Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter. Anonymkode: 91756...5b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det vet du fordi.. du er NHD? Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter. Anonymkode: 91756...5b7 Nå må du gi deg. Han svarte klart og direkte, sikker noen som ikke lite det, men foretrekker dulling. Anonymkode: 692fe...f1d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg. Han svarte klart og direkte, sikker noen som ikke lite det, men foretrekker dulling. Anonymkode: 692fe...f1d Jeg snakker ikke kun om 1 innlegg nå, nå snakker jeg om de fleste av innleggene han har skrevet. Anonymkode: 91756...5b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke kun om 1 innlegg nå, nå snakker jeg om de fleste av innleggene han har skrevet. Anonymkode: 91756...5b7 Du må leve på en egen planet. Men kom gjerne med eksempler.- Anonymkode: 692fe...f1d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må leve på en egen planet. Men kom gjerne med eksempler.- Anonymkode: 692fe...f1d Nei takk. Dette er min mening, og jeg er også sikker på at det er flere som er enig. Han var litt av en skrue. Anonymkode: 91756...5b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 NHD hadde selvtillit og faglig styrke til å skille fjas fra viktighet, og han hadde en fornuftig tilnærming til hvilke problemer man skulle ta på alvor. For å sette det helt på spissen: Hvis en pasient kom og beklaget seg over en rosa krokodille i rommet, ville du brukt lang tid på å rolig forklare at den ikke biter og at den er snill, eller ville du forklart kort og konsist hvordan man burde forholde seg til det? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei takk. Dette er min mening, og jeg er også sikker på at det er flere som er enig. Han var litt av en skrue. Anonymkode: 91756...5b7 Det er ikke mulig å ta deg seriøst. Anonymkode: 692fe...f1d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det vet du fordi.. du er NHD? Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter. Anonymkode: 91756...5b7 Jeg har aldri vært i hans sko - så nei, jeg er ikke han 😆 Anonymkode: 6bbca...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 7 timer siden, issomethingwrong skrev: NHD hadde selvtillit og faglig styrke til å skille fjas fra viktighet, og han hadde en fornuftig tilnærming til hvilke problemer man skulle ta på alvor. For å sette det helt på spissen: Hvis en pasient kom og beklaget seg over en rosa krokodille i rommet, ville du brukt lang tid på å rolig forklare at den ikke biter og at den er snill, eller ville du forklart kort og konsist hvordan man burde forholde seg til det? Hvorfor snakker du om ham i fortid? Hvis han ikke er død (noe han nok ikke er), så innehar han disse gode egenskapene fremdeles. *savner* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 NHD er et menneske. Vi vil alltid finne feil hos mennesker. Han er profesjonell når det gjelder faglige og medisinske spørsmål men kunne komme med helt egne meninger ang andre tema. Der var jeg mange ganger veldig uenig med han. Dessuten er alle terapeuter litt forskjellige og har ulike måter å møte pasienter på. For noen var NHD perfekt « match» og for andre ble han litt for direkte. Jeg savner også NHD. Anonymkode: 0d8ff...872 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.