Gå til innhold

NHD`S Juleinnlegg. Kan noen hjelpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere år har NHD kommet med noen kloke råd hvordan "overleve" jula.. Finner ikke dette innlegget, kan noen hjelpe?

Jeg SLITER og trenger råd hvordan komme seg igjennom dette..

Anonymkode: ae149...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Lytt mer enn du prater. 

Hvis noen er ufine, vær glad for at det ikke er du som er slik. 

Sørg for å få frisk luft hver dag. 

Noe i den dur pluss litt mer jeg ikke husker. 

God jul :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke NHD. Og unngår av prinsipp å lese hans innlegg!-_-

Jeg syntes han hadde noen ordentlig sære og kontroversielle meninger som jeg mener ikke hører hjemme hos en psykiater

Anonymkode: 91756...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke NHD. Og unngår av prinsipp å lese hans innlegg!-_-

Jeg syntes han hadde noen ordentlig sære og kontroversielle meninger som jeg mener ikke hører hjemme hos en psykiater

Anonymkode: 91756...5b7

Jeg har møtt nhd mange ganger. Jeg har aldri møtt noen som er så hjelpsom som han, og han fortjener etter min mening ikke negativ kritikk. Han har virkellg hjulpet mange. Han er også en ordentlig morsom, varm og trivelig kar og som er meget dyktig i sitt fag. Men du må selvsagt få ha din mening om han, det har vel de fleste her inkl meg.  

Anonymkode: 6bbca...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Jeg tror han kunne opptfattes som litt brysk fordi han her inne måtte være fhv kort i sine svar. Hvis nhd skulle lagt sjela i oppløftende hyggelige svar hadde han nok ikke hatt tid til som egentlige jobb. Valget var nok enkelt, gi korte tydelige svar som vi kunne ta med oss videre. Savner å ha han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg tror han kunne opptfattes som litt brysk fordi han her inne måtte være fhv kort i sine svar. Hvis nhd skulle lagt sjela i oppløftende hyggelige svar hadde han nok ikke hatt tid til som egentlige jobb. Valget var nok enkelt, gi korte tydelige svar som vi kunne ta med oss videre. Savner å ha han her.

Det stemmer. Han er ikke slik i hele tatt, men svarene hans kan tolkes slik fordi de er korte og presise. 

Anonymkode: 6bbca...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer. Han er ikke slik i hele tatt, men svarene hans kan tolkes slik fordi de er korte og presise. 

Anonymkode: 6bbca...a7d

Og det vet du fordi.. du er NHD?-_-

Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter.

Anonymkode: 91756...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det vet du fordi.. du er NHD?-_-

Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter.

Anonymkode: 91756...5b7

Nå må du gi deg. Han svarte klart og direkte, sikker noen som ikke lite det, men foretrekker dulling.

Anonymkode: 692fe...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg. Han svarte klart og direkte, sikker noen som ikke lite det, men foretrekker dulling.

Anonymkode: 692fe...f1d

Jeg snakker ikke kun om 1 innlegg nå, nå snakker jeg om de fleste av innleggene han har skrevet.

Anonymkode: 91756...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke kun om 1 innlegg nå, nå snakker jeg om de fleste av innleggene han har skrevet.

Anonymkode: 91756...5b7

Du må leve på en egen planet. Men kom gjerne med eksempler.-

Anonymkode: 692fe...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må leve på en egen planet. Men kom gjerne med eksempler.-

Anonymkode: 692fe...f1d

Nei takk. Dette er min mening, og jeg er også sikker på at det er flere som er enig.

Han var litt av en skrue.

Anonymkode: 91756...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NHD hadde selvtillit og faglig styrke til å skille fjas fra viktighet, og han hadde en fornuftig tilnærming til hvilke problemer man skulle ta på alvor.

For å sette det helt på spissen: Hvis en pasient kom og beklaget seg over en rosa krokodille i rommet, ville du brukt lang tid på å rolig forklare at den ikke biter og at den er snill, eller ville du forklart kort og konsist hvordan man burde forholde seg til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Dette er min mening, og jeg er også sikker på at det er flere som er enig.

Han var litt av en skrue.

Anonymkode: 91756...5b7

Det er ikke mulig å ta deg seriøst.

Anonymkode: 692fe...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det vet du fordi.. du er NHD?-_-

Jeg tror nok NHD er her inne å lusker fra tid til annen. Han er rett og slett en av oss. Hans meninger var til tider av rimelig psyk karakter.

Anonymkode: 91756...5b7

Jeg har aldri vært i hans sko - så nei, jeg er ikke han 😆

 

Anonymkode: 6bbca...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, issomethingwrong skrev:

NHD hadde selvtillit og faglig styrke til å skille fjas fra viktighet, og han hadde en fornuftig tilnærming til hvilke problemer man skulle ta på alvor.

For å sette det helt på spissen: Hvis en pasient kom og beklaget seg over en rosa krokodille i rommet, ville du brukt lang tid på å rolig forklare at den ikke biter og at den er snill, eller ville du forklart kort og konsist hvordan man burde forholde seg til det? 

Hvorfor snakker du om ham i fortid? Hvis han ikke er død (noe han nok ikke er), så innehar han disse gode egenskapene fremdeles.

*savner* :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD er et menneske. Vi vil alltid finne feil hos mennesker. Han er profesjonell når det gjelder faglige og medisinske spørsmål men kunne komme med helt egne meninger ang andre tema. Der var jeg mange ganger veldig uenig med han. Dessuten er alle terapeuter litt forskjellige og har ulike måter å møte pasienter på. For noen var NHD perfekt « match» og for andre ble han litt for direkte. Jeg savner også NHD. 

Anonymkode: 0d8ff...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...