Gjest Trya Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Finnes det noe(n) preparat(er) som er et alternativ til Imovane, dvs. et mildt innsovningsmiddel uten hangover-effekt dagen etterpå ? Kjøpte noe reseptfritt i Spania som for meg virket som det var fullstendig uten bivirkninger. Har store problemer med den metallaktige smaken Imovane gir dagen etter – den pleier å vare hele dagen, og er svært ubehagelig. Det blir så galt at jeg unngår å spise og drikke for å slippe å kjenne metallsmaken for tydelig. Finnes det eventuelt noe som kan gjøres for å hindre denne bivirkningen ? 0 Siter
Gjest Damen Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Da jeg begynte med Imovane sa legen at jeg skulle drikke et glass appelsinjuice om morgenen for å slippe metallsmaken. Det funker for meg. Hilsen 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Det mest nærliggende alternativ etter Damens forslag, er Stilnoct. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.